عنوان: کیا عدت والی عورت حج کے لئے جاسکتی ہے؟(6697-No)

سوال: میں نے اپنے شوہر سے خلع لی تھی اور اب میں اس کی عدت گزار رہی ہوں، حج کا موسم آرہا ہے اور میں اپنے بھائی کے ساتھ حج پر جانے کی طاقت رکھتی ہوں، تو کیا میں اپنے بھائی کے ساتھ عدت کے دوران حج کے لئے جاسکتی ہوں؟

جواب: صورتِ مسئولہ میں آپ کے لئے عدت کے دوران حج پر جانا جائز نہیں ہے، کیونکہ عدت والی عورت کو عدت کے دوران سفر کرنے کی شرعا اجازت نہیں ہے اور آپ پر اس وقت حج پر جانا واجب بھی نہیں ہے، کیونکہ حج واجب ہونے کے لئے عورت کا عدت میں نہ ہونا شرط ہے۔

۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔
دلائل:

الدر المختار مع رد المحتار: (465/2، ط: دار الفکر)
(و) مع (عدم عدة عليها مطلقا) أية عدة كانت ابن مالك (والعبرة لوجوبها) أي العدة المانعة من سفرها (وقت خروج أهل بلدها) وكذا سائر الشروط بحر.
(قوله ومع عدم عدة إلخ) أي فلا يجب عليها الحج إذا وجدت كما في شرح المجمع واللباب قال شارحه وهو مشعر بأنه شرط الوجوب، وذكر ابن أمير حاج أنه شرط الأداء وهو الأظهر (قوله أية عدة كانت) أي سواء كانت عدة وفاة أو طلاق بائن أو رجعي ح (قوله المانعة من سفرها) أما الواقعة في السفر فإن كان الطلاق رجعيا لا يفارقها زوجها أو بائنا، فإن كان إلى كل من بلدها ومكة أقل من مدة السفر تخيرت أو إلى أحدهما سفر دون الآخر تعين أن تصير إلى الآخر أو كل منهما سفر، فإن كانت في مصر قرت فيه إلى أن تنقضي عدتها، ولا تخرج وإن وجدت محرما خلافا لهما وإن كانت في قرية أو مفازة لا تأمن على نفسها فلها أن تمضي إلى موضع أمن، ولا تخرج منه حتى تمضي عدتها وإن وجدت محرما عنده خلافا لهما كذا في فتح القدير (قوله وقت) ظرف متعلق بمحذوف خبر العبرة أي ثابتة وقت خروج أهل بلدها، ولو قبل أشهر الحج لبعد المسافة ط (قوله وكذا سائر الشرائط) أي يعتبر وجودها في ذلك الوقت.

واللہ تعالٰی اعلم بالصواب
دارالافتاء الاخلاص،کراچی

Print Full Screen Views: 766 Feb 10, 2021
kia eddat wali orat hajj kay liye jasakti hai?, Can a woman in period go for Hajj?

Find here answers of your daily concerns or questions about daily life according to Islam and Sharia. This category covers your asking about the category of Hajj (Pilgrimage) & Umrah

Managed by: Hamariweb.com / Islamuna.com

Copyright © Al-Ikhalsonline 2024.