عنوان: قرآن مجید کے ترجمہ یا تفسیر کو بلا وضو چھونے کا حکم(10095-No)

سوال: مجھے رات میں کتاب پرھنے کی عادت ہے، اگر میں کسی کتاب کی جگہ قرآن پاک کی تفسیر یا ترجمہ کا مطالعہ کروں، چاہے موبائل پر ہو یا کتابی صورت میں ہو تو کیا تب بھی پاکی اور وضو کا ہونا ضروری ہے؟

جواب: واضح رہے کہ قرآن مجید کا ترجمہ یا ایسی تفسیر جس میں قرآنی آیات زیادہ اور ترجمہ و تفسیر کے الفاظ کم ہوں، انہیں چھونے کے لیے باوضو ہونا ضروری ہے، البتہ ایسی تفسیر جس میں قرآنی آیات کم اور تفسیر زیادہ ہو، اسے چھونے کے لیے باوضو ہونا ضروری نہیں ہے۔ تاہم ایسی تفسیر میں بھی موجود قرآنی آیات کو بغیر وضو کے چھونا جائز نہیں ہے۔ نیز موبائل کے ذریعہ بلا وضو قرآن مجید کا ترجمہ اور تفسیر پڑھنا جائز ہے، البتہ اسکرین پر موجود ترجمہ و تفسیر کو چھونے میں مذکورہ بالا تفصیل کا لحاظ رکھنا ضروری ہوگا۔ 

۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔
دلائل:

الدر المختار مع رد المحتار: (176/1، ط: دار الفكر)
(والتفسير كمصحف لا الكتب الشرعية) فإنه رخص مسها باليد لا التفسير كما في الدرر عن مجمع الفتاوى.
(قوله: لكن في الأشباه إلخ) استدراك على قوله والتفسير كمصحف، فإن ما في الأشباه صريح في جواز مس التفسير، فهو كسائر الكتب الشرعية، بل ظاهره أنه قول أصحابنا جميعا، وقد صرح بجوازه أيضا في شرح درر البحار. وفي السراج عن الإيضاح أن كتب التفسير لا يجوز مس موضع القرآن منها، وله أن يمس غيره وكذا كتب الفقه إذا كان فيها شيء من القرآن، بخلاف المصحف فإن الكل فيه تبع للقرآن. اه. والحاصل أنه لا فرق بين التفسير وغيره من الكتب الشرعية على القول بالكراهة وعدمه، ولهذا قال في النهر: ولا يخفى أن مقتضى ما في الخلاصة عدم الكراهة مطلقا؛ لأن من أثبتها حتى في التفسير نظر إلى ما فيها من الآيات، ومن نفاها نظر إلى أن الأكثر ليس كذلك، وهذا يعم التفسير أيضا، إلا أن يقال إن القرآن فيه أكثر من غيره اه.

الفتاوی الھندیة: (38/1، 39، ط: دار الفکر)
(ومنها) حرمة مس المصحف لا يجوز لهما وللجنب والمحدث مس المصحف إلا بغلاف متجاف عنه .... ولا يجوز مس شيء مكتوب فيه شيء من القرآن في لوح أو دراهم أو غير ذلك إذا كان آية تامة. هكذا في الجوهرة النيرة.
ولو كان القرآن مكتوبا بالفارسية يكره لهم مسه عند أبي حنيفة وكذا عندهما على الصحيح هكذا في الخلاصة.

فتاوی رحیمیة: (19/3، ط: دار الاشاعت)

واللہ تعالٰی اعلم بالصواب
دارالافتاء الاخلاص،کراچی

Print Full Screen Views: 1647 Dec 25, 2022
tafseer or tajuma quran ko baghair wazu k chone / choney ka hokom /hokum

Find here answers of your daily concerns or questions about daily life according to Islam and Sharia. This category covers your asking about the category of Interpretation of Quranic Ayaat

Managed by: Hamariweb.com / Islamuna.com

Copyright © Al-Ikhalsonline 2024.