عنوان: حاجی سفر حج میں عام طور پر مسافر ہوتا ہے (519-No)

سوال: ایک شخص حج کے لیے گیا ہوا ہے اور وہ صاحبِ استطاعت بھی ہے، تو کیا وہ قربانی کرسکتا ہے؟

جواب: حاجی سفر حج میں عام طور پر مسافر ہوتا ہے اور مسافر پر قربانی واجب نہیں ہوتی، لہٰذا اگر حاجی نے حج تمتع یا حج قران کا احرام باندھا ہے تو اس پر حج کی قربانی (دم شکر) واجب ہوگی، عیدالاضحی کی نہیں، البتہ اگر عیدالاضحی کی بھی قربانی کرلے، تو عیدالاضحی کی قربانی بھی ادا ہوجائے گی اور ثواب بھی ملے گا۔

۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔
دلائل:

بدائع الصنائع: (174/2، ط: دار الکتب العلمیۃ)
'' قال أصحابنا: إنه دم نسك وجب شكراً ؛ لما وفق للجمع بين النسكين بسفر واحد''۔

و فیہ ایضاً:
''ومنها: الإقامة فلا تجب على المسافر؛ لأنها لا تتأدى بكل مال ولا في كل زمان، بل بحيوان مخصوص في وقت مخصوص، والمسافر لا يظفر به في كل مكان في وقت الأضحية، فلو أوجبنا عليه لاحتاج إلى حمله مع نفسه، وفيه من الحرج ما لا يخفى، أو احتاج إلى ترك السفر، وفيه ضرر، فدعت الضرورة إلى امتناع الوجوب، بخلاف الزكاة؛ لأن الزكاة لا يتعلق وجوبها بوقت مخصوص بل جميع العمر وقتها، فكان جميع الأوقات وقتاً لأدائها، فإن لم يكن في يده شيء للحال يؤديها إذا وصل إلى المال، وكذا تتأدى بكل مال، فإيجابها عليه لا يوقعه في الحرج، وكذلك صدقة الفطر ؛ لأنها تجب وجوباً موسعاً كالزكاة، وهو الصحيح. وعند بعضهم وإن كانت تتوقف بيوم الفطر لكنها تتأدى بكل مال، فلا يكون في الوجوب عليه حرج، وذكر في الأصل وقال: ولا تجب الأضحية على الحاج؛ وأراد بالحاج المسافر، فأما أهل مكة فتجب عليهم الأضحية وإن حجوا''۔

واللہ تعالٰی اعلم بالصواب
دارالافتاء الاخلاص،کراچی

Print Full Screen Views: 384 Jan 09, 2019
hajji safar mein aam tor per musafir hota hai, hajji is ordinary passenger in pillgram journey

Find here answers of your daily concerns or questions about daily life according to Islam and Sharia. This category covers your asking about the category of Qurbani & Aqeeqa

Managed by: Hamariweb.com / Islamuna.com

Copyright © Al-Ikhalsonline 2024.