عنوان: خواتین کے لیے ڈھیلی ڈھالی جینز (Jeans) پہننے کا حکم(9722-No)

سوال: السلام علیکم، مفتی صاحب! کیا عورت ایسی جینز پہن سکتی ہے، جو تنگ نہ ہو، بلکہ ڈھیلی ہو، جیسے آج کل کی جینز شلوار اور پتلون کی طرح ہوتی ہے، نیز وہ جینز ساری جگہ کو ڈھانپ بھی لیتی ہے، تو کیا ایسی جینز پہننے کی اجازت ہوگی؟ براہ کرم رہنمائی فرمائیں۔

جواب: ایسی ڈھیلی ڈھالی جینز (Jeans) جس میں ستر مکمل طور پر چھپ جائے اور اعضاء کی ساخت بالکل بھی ظاہر نہ ہو، پہننا اگرچہ جائز ہے، لیکن چونکہ اس لباس میں فساق کی مشابہت ہے، اس لیے بہرحال اس سے احتراز کرنا بہتر ہے۔

۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔
دلائل:

القرآن الكريم: (الأعراف، الاية: 26)
يَٰبَنِيٓ ءَادَمَ قَدۡ أَنزَلۡنَا عَلَيۡكُمۡ ‌لِبَاسٗا يُوَٰرِي سَوۡءَٰتِكُمۡ وَرِيشٗاۖ وَلِبَاسُ ٱلتَّقۡوَىٰ ذَٰلِكَ خَيۡرٞۚ ذَٰلِكَ مِنۡ ءَايَٰتِ ٱللَّهِ لَعَلَّهُمۡ يَذَّكَّرُونo

تكملة فتح الملهم: (77/10، ط: دار إحياء التراث العربي)
فمن مقدمة هذه المبادئ أن اللباس يجب أن يكون ساترا لعورة الإنسان، فالإسلام يلزم الرجل أن يلبس ما يستر ما بين سرته وركبتيه، ويلزم المرأة أن تستر كل جسدها ما عدا وجهها وكفيها وقدميها. فستر العورة من أهم ما يقصد باللباس. قال الله سبحانه وتعالى: (يَٰبَنِيٓ ءَادَمَ قَدۡ أَنزَلۡنَا عَلَيۡكُمۡ ‌لِبَاسٗا يُوَٰرِي سَوۡءَٰتِكُمۡ وَرِيشٗا) فبين الله سبحانه وتعالى أن مواراة السوءة، وهو ستر العورة من أعظم مقاصد اللباس، وإن اللباس الذي يخل بهذا المقصد يهمل ما خلق اللباس لأجله، فيحرم على الإنسان استعمال فكل لباس ينكشف معه جزء من عورة الرجل والمرأة، لا تقره الشريعة الإسلامية، مهما كان جميلا، أو موافقا لدور الأزياء. وكذلك اللباس الرقيق أو اللاصق بالجسم الذي يحكي للناظر شكل حصه من الجسم الذي يجب ستره، فهو في حكم ما سبق في الحرمة وعدم الجواز.

واللہ تعالٰی اعلم بالصواب
دارالافتاء الاخلاص،کراچی

Print Full Screen Views: 1431 Jul 27, 2022
khawateen / oraton / ladies ka dheli dhali jeans pehenne ka hokom / hokum

Find here answers of your daily concerns or questions about daily life according to Islam and Sharia. This category covers your asking about the category of Women's Issues

Managed by: Hamariweb.com / Islamuna.com

Copyright © Al-Ikhalsonline 2024.