عنوان: رات کو کھلے ہوئے برتنوں میں وبا کا آنا(10289-No)

سوال: اگر رات بھر یا چوتھائی رات کھانے کی کوئی چیز کھلی رہ جائے تو اس پر بلائیں اتر جاتی ہیں، کیا یہ بات درست ہے اور کیا اس کھانے کو کھایا جا سکتا ہے؟

جواب: جی ہاں! یہ بات درست ہے کہ رات کو برتن ڈھانکنے چاہیے، کیونکہ پورے سال میں ایک رات ایسی آتی ہے کہ جس میں کھلے برتنوں میں وبائیں اترتی ہیں، چنانچہ حضرت جابر بن عبداللہ رضی اللہ تعالیٰ عنہما سے روایت ہے کہ میں نے رسول اللہ ﷺ کو فرماتے ہوئے سنا: برتن ڈھانک دو، مشکیزے کامنہ باندھ دو، کیونکہ سال میں ایک رات ایسی ہوتی ہے جس میں وبا نازل ہوتی ہے، پھر وہ وبا جس بغیر ڈھکے برتن اور منہ کھلے مشکیزے کے پاس سے گزرتی ہے تو اس وبا میں سے (کچھ حصہ) اس میں اُتر جاتا ہے۔" (صحیح مسلم،حدیث نمبر: 2014)
واضح رہے کہ رات کو برتن ڈھانکنے کا حکم مستحب کےدرجے میں ہے جو آپ ﷺ نے ہماری روز مرہ زندگی میں بھلائی و بہتری کے لیے بطور شفقت فرمایا ہے، نیز برتنوں کو نہ ڈھکنے کی وجہ سے اس کے اندر موجود چیزیں حرام نہیں ہوتیں، اس لیے اگر کوئی ان چیزوں کو استعمال کرنا چاہے تو استعمال کرسکتا ہے۔

۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔
دلائل:

صحيح مسلم: (رقم الحديث: 2014، 1596/3، ط: دار إحياء التراث العربي)
عن جابر بن عبد الله، قال: سمعت رسول الله صلى الله عليه وسلم، يقول: «غطوا الإناء، وأوكوا السقاء، فإن في السنة ليلة ينزل فيها وباء، لا يمر بإناء ليس عليه غطاء، أو سقاء ليس عليه وكاء، إلا نزل فيه من ذلك الوباء»،

المفهم لأبي العبَّاس أحمَدُ بنُ عُمَرَ القرطبيُّ: (رقم الحديث: 1892، 280/5، ط: دار ابن كثير)
جميع أوامر هذا الباب من باب الإرشاد إلى المصلحة الدنيوية ، كقوله تعالى : { وأشهدوا إذا تبايعتم }. وليس الأمر الذي قُصِد به الإيجاب ، وغايته أن يكون من باب الندب ، بل قد جعله كثير من الأصوليين قسمًا منفردًا بنفسه عن الوجوب والندب۔۔۔۔وقد تضمنت جملة هذه الأحاديث : أن الله تعالى قد أطلع نبيَّه في على ما يكون في هذه الأوقات من المضارِّ من جهة الشياطين ، والفأر ، والوباء . وقد أرشدنا النبي صلى الله عليه وسلم إلى ما يُتَّقى به ذلك ، فليبادر الإنسان إلى فعل تلك الأمور ذاكرًا الله تعالى ، مُمتثلاً أمر نبيَّه صلى الله عليه وسلم ، وشاكرًا لله تعالى على ما أرشدنا إليه وأعلمنا به ، ولنبيِّه صلى الله عليه وسلم على تبليغه ، ونصحه . فمن فعل ذلك لم يصبه من شيء من ذلك ضررٌ بحول الله وقوته ، وبركة امتثال أوامره صلى الله عليه وسلم وجازاه عنَّا أفضل ما جازى نبيًّا عن أمته ، فلقد بلَّغ ، ونصح .۔۔۔ وشربه - صلى الله عليه وسلم - من الإناء الذي لم يُخَمَّر دليلٌ على أن ما بات غير مخمَّر، ولا مُغطَّى، أنه لا يحرم شربه، ولا يكره. وهذا يحقق ما قلناه: من أن المقصود الإرشاد إلى المصلحة، والله تعالى أعلم.

واللہ تعالٰی اعلم بالصواب
دارالافتاء الاخلاص،کراچی

Print Full Screen Views: 460 Feb 23, 2023
raat me / mein khule / khulay huwe bartano /bartano me / mein waba ka ana

Find here answers of your daily concerns or questions about daily life according to Islam and Sharia. This category covers your asking about the category of Beliefs

Managed by: Hamariweb.com / Islamuna.com

Copyright © Al-Ikhalsonline 2024.