عنوان: روزے کی حالت میں دانتوں سے خون نکل کر حلق میں جانا(1553-No)

سوال: روزے کی حالت میں میرے دانتوں سے خون نکلتا ہے اور یقینا حلق سے نیچے بھی جاتا ہوگا، پورے سال خون نہیں نکلتا، اچھا ٹوتھ پیسٹ بھی استعمال کرتا ہوں، پھر بھی روزوں میں نکلتا ہے، اب میرے لیے کیا حکم ہے؟

جواب: اگر روزہ کی حالت میں دانتوں سے خون نکل کر حلق میں چلا جائے تو اس میں یہ تفصیل ہے کہ اگر تھوک زیادہ ہو اور خون کم ہو تو روزہ نہیں ٹوٹے گا اور اگر خون برابر یا زیاده ہو تو روزہ ٹوٹ جائے گا اور قضاء لازم ہوگی۔
لہذا اگر آپ کی مستقل معذوری ہے، تب بھی روزہ ٹوٹ جائے گا، جب تک آپ کو یہ عذر ہے، تو ہر روزے کے بدلہ میں فدیہ دیں، اگر کبھی یہ عذر ختم ہو جائے تو آپ کو ان روزوں کی قضاء کرنی ہوگی۔

۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔
دلائل:

القرآن الکریم: (البقرۃ، الایة: 184)
فَمَنْ کَانَ مِنْکُمْ مَّرِیْضاً اَوْ عَلٰی سَفَرٍ فَعِدَّةٌ مِّنْ اَیَّامٍ اُخَرَ وَعَلَی الَّذِیْنَ یُطِیْقُوْنَهٗ فِدْیَةٌ طَعَامُ مِسْکِیْنٍ....الخ

الھندیۃ: (203/1، ط: دار الفکر)
الدم إذا خرج من الأسنان ودخل حلقه إن كانت الغلبة للبزاق لا يضره، وإن كانت الغلبة للدم يفسد صومه، وإن كانا سواء أفسد أيضا استحسانا.

و فیھا ایضا: (207/1، ط: دار الفکر)
(ومنها المرض) المريض إذا خاف على نفسه التلف أو ذهاب عضو يفطر بالإجماع، وإن خاف زيادة العلة وامتدادها فكذلك عندنا، وعليه القضاء إذا أفطر كذا في المحيط. ثم معرفة ذلك باجتهاد المريض والاجتهاد غير مجرد الوهم بل هو غلبة ظن عن أمارة أو تجربة أو بإخبار طبيب مسلم غير ظاهر الفسق كذا في فتح القدير۔۔۔۔(ومنها: كبر السن) فالشيخ الفاني الذي لا يقدر على الصيام يفطر ويطعم لكل يوم مسكينا كما يطعم في الكفارة كذا في الهداية. والعجوز مثله كذا في السراج الوهاج. وهو الذي كل يوم في نقص إلى أن يموت كذا في البحر الرائق. ثم إن شاء أعطى الفدية في أول رمضان بمرة، وإن شاء أخرها إلى آخره كذا في النهر الفائق.
ولو قدر على الصيام بعد ما فدى بطل حكم الفداء الذي فداه حتى يجب عليه الصوم هكذا في النهاية.

واللہ تعالٰی اعلم بالصواب
دارالافتاء الاخلاص،کراچی

Print Full Screen Views: 491 May 20, 2019
rozay ki halat mai daanton say khoon nikal kar halaq mai jana, Reaching Blood from the teeth into the throat while fasting

Find here answers of your daily concerns or questions about daily life according to Islam and Sharia. This category covers your asking about the category of Sawm (Fasting)

Managed by: Hamariweb.com / Islamuna.com

Copyright © Al-Ikhalsonline 2024.