عنوان: بغیر وضو کے سیرت وغیرہ کتب کو چھونا اور مطالعہ کرنا (7986-No)

سوال: مفتی صاحب ! کیا بغیر وضو کے سیرت نبی کا مطالعہ کر سکتے ہیں؟

جواب: اسلامی کتب جن کا اکثر حصہ آیات قرآنیہ کے علاوہ دیگر مضامین پر مشتمل ہو، جیسے: سیرت اور فقہ وغیرہ کی کتابیں، ان کتابوں کو اس جگہ سے جہاں قرآنی آیت نہ ہو، بغیر وضو کے چھونا اور مطالعہ کرنا جائز ہے، اور جس جگہ آیت قرآنیہ لکھی ہو، خاص اس جگہ کو بغیر وضو کے چھونا جائز نہیں ہے۔

۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔
دلائل:

رد المحتار: (176/1)
قوله: "والتفسیر کمصحف" ظاهره حرمة المس کما هو مقتضی التشبیه، وفیه نظر؛ إذ لا نص فیه بخلاف المصحف، فالمناسب التعبیر بالکراهة، کماعبرغیره. ( قوله: لا الکتب الشرعیة) قال في الخلاصة: ویکره مس المصحف کما یکره للجنب، وکذلك کتب الأحادیث والفقه عندهما، والأصح أنه لایکره عنده ه. قال في شرح المنیة: وجه قوله: إنه لایسمی ماساً للقرآن؛ لأن ما فیها منه بمنزلة التابع ا ه. ومشى في الفتح على الكراهة، فقال: قالوا: يكره مس كتب التفسير والفقه والسنن؛ لأنها لاتخلو عن آيات القرآن، وهذا التعليل يمنع من شروح النحو ا ه. (قوله:لكن في الأشباه الخ ) استدراك على قوله: التفسير كمصحف، فإن ما في الأشباه صريح في جواز مس التفسير، فهو كسائر الكتب الشرعية، بل ظاهره أنه قول أصحابنا جميعاً وقد صرح بجوازه أيضاً في شرح درر البحار.
وفي السراج عن الإيضاح: أن كتب التفسير لايجوز مس موضع القرآن، وله أن يمس غيره، وكذا كتب الفقه إذا كان فيها شيء من القرآن، بخلاف المصحف؛ فإن الكل فيه تبع للقرآن.

واللہ تعالٰی اعلم بالصواب
دارالافتاء الاخلاص،کراچی

Print Full Screen Views: 511 Jul 14, 2021
bagair wozu kay seerat wagaira kutub ko choona or mutalla karna

Find here answers of your daily concerns or questions about daily life according to Islam and Sharia. This category covers your asking about the category of Prohibited & Lawful Things

Managed by: Hamariweb.com / Islamuna.com

Copyright © Al-Ikhalsonline 2024.