عنوان: ایک مشت سے کم داڑھی رکھنے والے امام کے پیچھے نماز(8299-No)

سوال: السلام عليكم، مفتی صاحب ! داڑھی کی شرعی مقدار کتنی ہے؟ عرب کے اکثر علماء کی داڑھیاں ایک مشت سے کم ہے، لہذا واضح کریں کہ کیا ایک مشت سے کم داڑھی والے امام کے پیچھے نماز ہو سکتی ہے؟

جواب: داڑھی کی حد ایک کان کے سامنے اُبھری ہوئی ہڈی سے لے کر دوسرے کان کے برابر کی اُبھری ہوئی ہڈی تک ہے، اور نیچے والے ہونٹ سے لے کر ٹھوڑی کے نیچے تک جو بال آئیں، وہ سب داڑھی میں داخل ہیں۔
داڑھی منڈوانا یا ایک مشت سے کم کرنا گناہ کبیرہ ہے، اپنے اختیار سے ایسے شخص کو امام بنانا مکروہ تحریمی ہے، البتہ اگر کوئی شرعی مجبوری ہو، مثلاً: کوئی ایسی جگہ ہو، جہاں ایسا امام مقرر ہے اور قریب میں کہیں متّبعِ سنّت امام میسّر نہ ہو یا سب داڑھی منڈے ہوں، تو ایسی صورت میں ایسے امام کی اقتداء میں مسجد میں باجماعت نماز پڑھ لینا اکیلے نماز پڑھنے سے بہتر ہے۔

۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔
دلائل:

رد المحتار: (100/1، ط: دار الفکر)
(قوله: جميع اللحية) بكسر اللام وفتحها نهر، وظاهر كلامهم أن المراد بها الشعر النابت على الخدين من عذار وعارض والذقن.
وفي شرح الإرشاد: اللحية الشعر النابت بمجتمع الخدين والعارض ما بينهما وبين العذار وهو القدر المحاذي للأذن، يتصل من الأعلى بالصدغ ومن الأسفل بالعارض بحر.

الھندیۃ: (358/5، ط: دار الفکر)
ولا بأس إذا طالت لحيته أن يأخذ من أطرافها ولا بأس أن يقبض على لحيته فإن زاد على قبضته منها شيء جزه وإن كان ما زاد طويلة تركه كذا في الملتقط.
والقص سنة فيها وهو أن يقبض الرجل لحيته فإن زاد منها على قبضته قطعه كذا ذكر محمد - رحمه الله تعالى - في كتاب الآثار عن أبي حنيفة - رحمه الله تعالى - قال وبه نأخذ كذا في محيط السرخسي۔۔۔۔۔۔۔۔ولا يحلق شعر حلقه۔۔۔۔ولا بأس بأخذ الحاجبين وشعر وجھه ما لم يتشبه بالمخنث كذا في الينابيع.

تنقیح الفتاویٰ الحامدیۃ: (329/1، ط: دار المعرفة)
ان الاخذ من اللحیۃ وہی دون القبضۃ کما یفعلہ بعض المغاربۃ ومخنثۃ الرجال لم یبحہ احد واخذ کلہا فعل الیہود والہنود ومجوس الاعاجم اہ فحیث ادمن علی فعل ہذا المحرم یفسق".

شرح الکبیر: (ص: 479)
کراہۃ تقدیمہ کراہۃ تحریم

البحر الرائق: (370/1، ط: دار الکتاب الاسلامی)
" وینبغی ان یکون محل کراہۃ الاقتداء بہم عند وجود غیرہم والا فلا کراہۃ ".

الفتاوى البزازية: (26/1، ط: دار الفکر)
أمّ الفاسق يوم الجمعة ولم يمكن منعه قال بعضهم يقتدى به ولا تترك الجمعة بإمامته وفيه أثر ابن عمر رضي الله عنهما وفي غير هاله أن يتحول إلى مسجد آخر والمصلى خلف مبتدع أو فاسقٍ ينال ثواب الجماعة لكن لا كمن صلى خلف تقي.

واللہ تعالٰی اعلم بالصواب
دارالافتاء الاخلاص،کراچی

Print Full Screen Views: 667 Sep 05, 2021
aik musht say kam darhi rakhne walay imam kay pichay namaz

Find here answers of your daily concerns or questions about daily life according to Islam and Sharia. This category covers your asking about the category of Salath (Prayer)

Managed by: Hamariweb.com / Islamuna.com

Copyright © Al-Ikhalsonline 2024.