عنوان: بہتر فرقوں میں سے نجات پانے والا فرقہ(8667-No)

سوال: سنا ہے کہ قیامت سے پہلے اس امت کے بہتر فرقے ہوں گے، معلوم یہ کرنا ہے کہ ان میں سے کون سا فرقہ صحیح ہوگا؟

جواب: عبداللہ بن عمرو ؓ کہتے ہیں کہ رسول اللہ ﷺ نے فرمایا : میری امت کے ساتھ ہو بہو وہی صورت حال پیش آئے گی جو بنی اسرائیل کے ساتھ پیش آ چکی ہے، (یعنی مماثلت میں دونوں برابر ہوں گے) یہاں تک کہ ان میں سے کسی نے اگر اپنی ماں کے ساتھ اعلانیہ زنا کیا ہوگا تو میری امت میں بھی ایسا شخص ہو گا جو اس برے فعل کا مرتکب ہوگا، بنی اسرائیل بہتر فرقوں میں بٹ گئے اورمیری امت تہتر فرقوں میں بٹ جائے گی اور ایک فرقہ کو چھوڑ کر باقی سبھی جہنم میں جائیں گے۔ صحابہ نے عرض کیا: اے اللہ کے رسولﷺ! یہ کون سی جماعت ہوگی؟ آپﷺ نے فرمایا: "یہ وہ لوگ ہوں گے جو میرے اور میرے صحابہ کے نقش قدم پر ہوں گے"۔ (سنن ترمذی، حدیث نمبر:2641) اس حدیث شریف میں نجات پانے والی جماعت سے متعلق جناب رسول اللہ ﷺ سے پوچھا گیا تو آپ ﷺ نے فرمایا: ما انا علیہ واصحابی (جو میرے اور میرے صحابہ کے طریقے پر ہوگی) اس جماعت سے مراد "اہلِ سنت والجماعت" ہے۔
لہذا جو جماعت عقائد و احکام میں حضراتِ صحابہ کرام رضوان اللہ تعالی علیہم کے مسلک پر ہو، قرآن کریم کے ساتھ سنّتِ نبویہﷺ کو بھی حجت مانتی ہو، اس پر عمل کرتی ہو اور دین میں اپنی طرف سے کچھ کمی یا زیادتی کرنے والی نہ ہو تو وہ جماعت نجات پانے والی ہے اور اہل سنت والجماعت انہیں عقائد و نظریات کی متحمل جماعت ہے، لہذا جو فرقہ اس قسم کے عقائدِ صحیحہ نہ رکھتا ہو، وہ اہل سنت والجماعت سے خارج ہے اور نجات پانے والا نہیں ہے۔

۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔
دلائل:

سنن الترمذی: (رقم الحدیث: 2641، ط: دار الغرب الاسلامی)
عن عبد الله بن عمرو، قال: قال رسول الله صلى الله عليه وسلم: ليأتين على أمتي ما أتى على بني إسرائيل حذو النعل بالنعل، حتى إن كان منهم من أتى أمه علانية لكان في أمتي من يصنع ذلك، وإن بني إسرائيل تفرقت على ثنتين وسبعين ملة، وتفترق أمتي على ثلاث وسبعين ملة، كلهم في النار إلا ملة واحدة، قالوا: ومن هي يا رسول الله؟ قال: ما أنا عليه وأصحابي.

الفصل في الملل: (90/2، ط: مکتبۃ الخانجی)
قال أبو محمد وأهل السنة الذين نذكرهم أهل الحق ومن عداهم فأهل البدعة فإنهم الصحابة رضي الله عنهم وكل من سلك نهجهم من خيار التابعين رحمة الله عليهم ثم أصحاب الحديث ومن اتبعهم من الفقهاء جيلا فجيلا إلى يومنا هذا أو من اقتدى بهم من العوام في شرق الأرض وغربها رحمة الله عليهم.

مرقاۃ المفاتیح: (275/1، ط: إدارة البحوث العلمية)
أن الفرقة الناجية من اتصف بأوصافه عليه السلام، وأوصاف أصحابه، وكان ذلك معلوماً عندهم غير خفي، فاكتفى به، وربما يحتاج إلى تفسيره بالنسبة إلى من بعد تلك الأزمان. وحاصل الأمر أن أصحابه كانوا مقتدين به، مهتدين بهديه، وقد جاء مدحهم في القرآن، وأثنى عليهم متبوعهم محمد - صلى الله عليه وسلم -، وإنما خلقه - صلى الله عليه وسلم - القرآن، فالقرآن إنما هو المتبوع على الحقيقة، وجاءت السنة مبينة له، فالمتبع للسنة متبع للقرآن، والصحابة كانوا أولى الناس بذلك، فكل من اقتدى بهم فهو من الفرقة الناجية الداخلة للجنة بفضل الله، وهو معنى "ما أنا عليه وأصحابي"، فالكتاب والسنة هو الطريق المستقيم، وما سواهما من الإجماع وغيره فناشيء عنهما، هذا هو الوصف الذي كان عليه النبي - صلى الله عليه وسلم - وأصحابه، وهو معنى ما جاء في الرواية الأخرى "وهي الجماعة"؛ لأن الجماعة في وقت الإخبار كانوا على ذلك الوصف، انتهى. قلت: وهو معنى ما جاء في حديث أبأمامة عند الطبراني: (كلهم في النار إلا السواد الأعظم) . وأصرح من ذلك ما رواه الطبراني أيضاً عن أبي الدرداء، وواثلة، وأنس بلفظ: ((كلهم على الضلالة إلا السواد الأعظم. قالوا يا رسول الله - صلى الله عليه وسلم - من السواد الأعظم؟ قال: من كان على ما أنا عليه وأصحابي)) . فالمراد "بالجماعة" و"السواد الأعظم" و"ما أنا عليه وأصحابي" شيء واحد، ولا شك أنهم أهل السنة والجماعة.

واللہ تعالٰی اعلم بالصواب
دارالافتاء الاخلاص،کراچی

Print Full Screen Views: 1075 Oct 27, 2021
konsa firqa saheeh / sahih he?

Find here answers of your daily concerns or questions about daily life according to Islam and Sharia. This category covers your asking about the category of Beliefs

Managed by: Hamariweb.com / Islamuna.com

Copyright © Al-Ikhalsonline 2024.