عنوان: مجہول قراءت کرنے والے کے پیچھے نماز پڑھنے کا حکم (9332-No)

سوال: مفتی صاحب! ہم کام سے گھر جاتے ہوئے راستے میں کبھی کبھی مصلے(پیٹرول پمپ وغیرہ) پر نماز ادا کر تے ہیں، جہاں کوئی مستقل امام نہیں ہوتا اور کبھی کبھی جو بندہ نماز پڑھاتا ہے، اس کا لہجہ مجہول ہوتا ہے، ظاہر ہے کہ نماز شروع کرنے کے بعد ہی یہ پتا چلتا ہے تو ایسی صورت میں ہمیں کیا کرنا چاہیے؟ کیا نماز توڑ دینی چاہیے یا ہم پہلے ہی سے الگ نماز ادا کرلیں؟ رہنمائی فرمادیں۔

جواب: واضح رہے کہ اگر قرآن کریم مجہول پڑھنے سے ایسی فحش غلطی لازم نہ آئے، جس سے معنی بدل جائیں تو ایسی صورت میں نماز فاسد نہ ہوگی، البتہ مجہول قراءت کرنا قرآن پاک کے حسن و خوبصورتی کے خلاف ہونے کی وجہ سے مکروہ ہے۔

۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔
دلائل:

الدرالمختار مع رد المحتار: (630/1، ط: دار الفکر)

ومنها القراءة بالألحان إن غير المعنى وإلا لا إلا في حرف مد ولين إذا فحش وإلا لا.
(قوله إن غير المعنى) كما لو قرأ - {الحمد لله رب العالمين} [الفاتحة: 2]- وأشبع الحركات حتى أتى بواو بعد الدال وبياء بعد اللام والهاء وبألف بعد الراء، ومثله قول المبلغ رابنا لك الحامد بألف بعد الراء لأن الراب هو زوج الأم كما في الصحاح والقاموس وابن الزوجة يسمى ربيبا.
(قوله وإلا لا إلخ) أي وإن لم يغير المعنى فلا فساد إلا في حرف مد ولين إن فحش فإنه يفسد، وإن لم يغير المعنى، وحروف المد واللين وهي حروف العلة الثلاثة الألف والواو والياء إذا كانت ساكنة وقبلها حركة تجانسها، فلو لم تجانسها فهي حروف علة ولين لا مد. [تتمة]
فهم مما ذكره أن القراءة بالألحان إذا لم تغير الكلمة عن وضعها ولم يحصل بها تطويل الحروف حتى لا يصير الحرف حرفين، بل مجرد تحسين الصوت وتزيين القراءة لا يضر، بل يستحب عندنا في الصلاة وخارجها كذا في التتارخانية.۔۔۔۔والقاعدة عند المتقدمين أن ما غير المعنى تغييرا يكون اعتقاده كفرا يفسد في جميع ذلك، سواء كان في القرآن أو لا إلا ما كان من تبديل الجمل مفصولا بوقف تام وإن لم يكن التغيير كذلك، فإن لم يكن مثله في القرآن والمعنى بعيد متغير تغيرا فاحشا يفسد أيضا۔

واللہ تعالٰی اعلم بالصواب
دارالافتاء الاخلاص،کراچی

Print Full Screen Views: 827 Mar 07, 2022
majhool qirat karne / karney / karnay wale / waley / walay k / kay peche namaz parhne / parhney ka hokom / hokum

Find here answers of your daily concerns or questions about daily life according to Islam and Sharia. This category covers your asking about the category of Salath (Prayer)

Managed by: Hamariweb.com / Islamuna.com

Copyright © Al-Ikhalsonline 2024.