سوال:
السلام علیکم، مفتی صاحب ! اسمائلیز (smileys) یا ایموجیز (Emojis) جو کہ انسان کی بنائی ہوئی کارٹون کی تصاویر ہیں، کسی دوسرے کے موبائل پر بھیجنا کیسا ہے؟
جواب: موبائل میں استعمال ہونے والی ایموجیز کے بارے میں علماء کے درمیان ڈیجیٹل تصویر والا اختلاف ہے، جن علماء کے نزدیک ڈیجیٹل تصویر کی گنجائش ہے، ان کے نزدیک ایموجیز استعمال کرنے کی بھی گنجائش ہونی چاہیے۔اور جن علماء کے نزدیک ڈیجیٹل تصویر بنانا درست نہیں ہے، ان کے نزدیک ایموجیز کا استعمال بھی درست نہیں ہے، لہذا آپ کا جن علماء کے اوپر اعتماد ہو، ان کے فتویٰ پر آپ کے لیے عمل کرنے کی گنجائش ہے۔
۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔
دلائل:
صحیح البخاری: (باب ما وطئ من التصاویر، رقم الحدیث: 5954، ط: 75/4، ط: دار الکتب العلمیة)
حدثنا علي بن عبد الله، حدثنا سفيان، قال: سمعت عبد الرحمن بن القاسم، وما بالمدينة يومئذ أفضل منه، قال: سمعت أبي، قال: سمعت عائشة رضي الله عنها: قدم رسول الله ﷺ من سفر، وقد سترتُ بقرام لي على سهوة لي فيها تماثيل، فلما رآه رسول الله ﷺ هتكه وقال: «أشد الناس عذابا يوم القيامة الذين يضاهون بخلق الله» قالت: فجعلناه وسادة أو وسادتين.
و فیہ ایضاً: (كتاب اللباس، باب عذاب المصورين، رقم الحدیث: 5950)
عن عبد الله، قال: سمعت النبي صلى الله عليه وسلم يقول: «إن أشد الناس عذاباً عند الله يوم القيامة المصورون»".
رد المحتار: (كتاب الصلاة، مطلب مكروهات الصلاة، 647/1، ط: دار الفکر)
"قال في البحر: وفي الخلاصة: وتكره التصاوير على الثوب صلى فيه أو لا، انتهى. وهذه الكراهة تحريمية. وظاهر كلام النووي في شرح مسلم: الإجماع على تحريم تصوير الحيوان، وقال: وسواء صنعه لما يمتهن أو لغيره، فصنعته حرام بكل حال؛ لأن فيه مضاهاةً لخلق الله تعالى، وسواء كان في ثوب أو بساط أو درهم وإناء وحائط وغيرها اه".
واللہ تعالٰی اعلم بالصواب
دارالافتاء الاخلاص،کراچی