عنوان: ایک دن میں مختلف وظائف مختلف مقاصد کے لیے پڑھنے کا حکم(10038-No)

سوال: مختلف مقاصد کے لیے کیا محتلف وظائف کر سکتے ہیں اگر ایک وقت میں مختلف مقاصد حاصل کرنا ہوں تو ایک دن میں دو یا تین وظائف کر سکتے ہیں؟

جواب: مختلف مقاصد کے لیے مختلف وظائف پڑھنا جائز ہے، بشرطیکہ ان وظائف کے اندر پڑھے جانے والے کلمات قرآن و سنت سے ثابت ہوں، اور ان وظائف کو واجب یا سنت نہ سمجھا جائے، ان شرائط کو مد نظر رکھتے ہوئے ایک دن میں ایک سے زائد وظیفے بھی پڑھے جاسکتے ہیں۔

۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔
دلائل:

مرقاة المفاتيح: (2880/7، ط: دار الفكر)

(وعن جابر - رضي الله تعالى عنه - قال: سئل النبي - صلى الله عليه وسلم - عن النشرة) : بضم النون وسكون شين معجمة فراء. قال التوربشتي: ضرب من الرقية والعلاج يعالج بها من كان يظن به مس الجن، وسميت نشرة " لأنهم كانوا يرون أنه ينشر بها الجن عن الممسوس ما خامره من الداء. وفي الحديث: «فلعل طبا أصابه» ، يعني سحرا، «ثم نشره بقل أعوذ برب الناس» ، أي: رقاه ونشره أيضا إذا كتب له النشرة، وهي كالتعويذ. والرقية، والمراد بالضمير البارز في قوله: (فقال) : أي: النبي صلى الله عليه وسلم: (هو من عمل الشيطان) : النوع الذي كان أهل الجاهلية يعالجون به ويعتقدون فيه، وأما ما كان من الآيات القرآنية، والأسماء والصفات الربانية، والدعوات المأثورة النبوية، فلا بأس، بل ‌يستحب سواء كان ‌تعويذا أو ‌رقية أو نشرة، وأما على لغة العبرانية ونحوها، فيمتنع لاحتمال الشرك فيها. (رواه أبو داود)

واللہ تعالٰی اعلم بالصواب
دارالافتاء الاخلاص،کراچی

Print Full Screen Views: 636 Dec 13, 2022
aik din me / mein mukhtalif wazaif mukhtalif maqasid k liye parhne ka hokom /hokum

Find here answers of your daily concerns or questions about daily life according to Islam and Sharia. This category covers your asking about the category of Azkaar & Supplications

Managed by: Hamariweb.com / Islamuna.com

Copyright © Al-Ikhalsonline 2024.