عنوان: ولیمے کی دعوت میں رشتہ داروں، دوستوں اور پڑوسیوں میں سے سب سے پہلے کس کو بلایا جائے؟ (10115-No)

سوال: میرا سوال یہ ہے کہ غرباء اور رشتہ داروں میں سے سب سے پہلے ولیمہ کی دعوت کا حق کس کا ہوتا ہے، یعنی سب سے پہلے کس کی دعوت کرنی چاہیے؟

جواب: واضح رہے کہ دعوت ولیمہ میں رشتہ داروں، اعزاء و اقارب، پڑوسیوں اور اہل تعلق دوستوں کو مدعو کرنا چاہیے، البتہ صلہ رحمی میں چونکہ رشتہ دار، اعزاء و اقارب اور پڑوسی مقدم ہیں، ان کے بعد دیگر اہل تعلق اور غیر رشتہ دار غرباء و مساکین کا درجہ ہے، لہذا اپنی استطاعت کے مطابق اسی مذکورہ بالا ترتیب کے مطابق ولیمے کے لیے مہمانوں کو مدعو کرنا چاہیے۔

۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔
دلائل:

الفتاوي الهندية: (343/5، ط: دار الفكر)
ووليمة العرس سنة، وفيها مثوبة عظيمة وهي اذا بنى الرجل بامرأته ينبغي أن يدعو الجيران والأقرباء والاصدقاء ويذبح لهم ويصنع لهم طعاما، وإذا اتخذ ينبغي لهم أن يجيبوه.

الدر المختار مع رد المحتار: (416/6، ط: دار الفكر)
(وصلة الرحم واجبة ولو) كانت (بسلام وتحية وهدية) ومعاونة ومجالسة ومكالمة وتلطف واحسان ويزورهم غبا ليزيد حبا بل يزور اقرباءه كل جمعة أو شهر ولا يرد حاجتهم لأنه من القطيعة في الحديث: إن الله يصل من وصل رحمه ويقطع من قطعها.
(قوله: وصلة الرحم واجبة): نقل القرطبي في تفسيره اتفاق الأمة على وجوب صلتها وحرمة قطعها للأدلة القطعية من الكتاب والسنة على ذلك قال في تبيين المحارم: واختلفوا في الرحم التي يجب صلتها قال قوم: هي قرابة كل ذي رحم محرم وقال آخرون: كل قريب محرما كان أو غيره اه.. والثاني ظاهر إطلاق المتن، قال النووي في شرح مسلم: وهو الصواب واستدل عليه بالأحاديث. نعم تتفاوت درجاتها ففي الوالدين أشد من المحارم وفيهم أشد من بقية المحارم وفي الاحاديث إشارة الى ذلك كما بينه في تبيين المحارم.

واللہ تعالٰی اعلم بالصواب
دارالافتاء الاخلاص،کراچی

Print Full Screen Views: 312 Dec 28, 2022
walime / walima ki dawat me / mein rishtedaro,doston or parosion me / mein se sab se pehle kis ko bulaya jai?

Find here answers of your daily concerns or questions about daily life according to Islam and Sharia. This category covers your asking about the category of Nikah

Managed by: Hamariweb.com / Islamuna.com

Copyright © Al-Ikhalsonline 2024.