عنوان: دو دوستوں کا مل کر ایک بکرا نبی کریم ﷺ کی طرف سے قربانی کرنے کا حکم (10663-No)

سوال: ہم دو دوست اپنی قربانی کا جانور لے چکے ہیں، کیا ہم مل کر ایک بکرا جناب نبی کریم ﷺ کی طرف سے قربان کرسکتے ہیں؟

جواب: دونوں دوستوں میں سے کوئی ایک دوست دوسرے دوست کو قربانی کی رقم ہبہ(گفٹ) کر دے اور اسے اس رقم کا مالک بنا دے اور جسے مالک بنایا ہے، وہ اپنی طرف سے قربانی کرلے تو اس طرح قربانی ہوجائے گی اور دونوں کو ثواب مل جائے گا۔

۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔
دلائل:

بدائع الصنائع: (70/5، ط: دار الكتب العلمية)

وأما قدره فلا يجوز الشاة والمعز إلا عن واحد وإن كانت عظيمة سمينة تساوي شاتين مما يجوز أن يضحى بهما؛ لأن القياس في الإبل والبقر أن لا يجوز فيهما الاشتراك؛ لأن القربة في هذا الباب إراقة الدم وأنها لا تحتمل التجزئة؛ لأنها ذبح واحد وإنما عرفنا جواز ذلك بالخبر فبقي الأمر في الغنم على أصل القياس.
فإن قيل: أليس أنه روي أن رسول الله - صلى الله عليه وسلم - ضحى بكبشين أملحين أحدهما عن نفسه والآخر عمن لا يذبح من أمته فكيف ضحى بشاة واحدة عن أمته؟ - عليه الصلاة والسلام -.
(فالجواب) أنه - عليه الصلاة والسلام - إنما فعل ذلك لأجل الثواب؛ وهو أنه جعل ثواب تضحيته بشاة واحدة لأمته لا للإجزاء وسقوط التعبد عنهم ولا يجوز بعير واحد ولا بقرة واحدة عن أكثر من سبعة ويجوز ذلك عن سبعة أو أقل من ذلك، وهذا قول عامة العلماء.

واللہ تعالٰی اعلم بالصواب
دارالافتاء الاخلاص،کراچی

Print Full Screen Views: 396 Jun 21, 2023
doo / dou dosto / doston ka mil kar / ker aik bakra nabi kareem salallaho allihe wasalam ki taraf se / say qurbani karne ka hokom /hokum

Find here answers of your daily concerns or questions about daily life according to Islam and Sharia. This category covers your asking about the category of Qurbani & Aqeeqa

Managed by: Hamariweb.com / Islamuna.com

Copyright © Al-Ikhalsonline 2024.