عنوان: عمرہ کی ادائیگی کے بعد دوسرے عمرہ کے لیے احرام کہاں سے باندھا جائے؟(11184-No)

سوال: مفتی صاحب! میں مکہ میں 20 دن کے لیے آیا ہوں۔ میں سعودیہ میں خمیس مشیط میں کام کرتا ہوں، یہاں میں آیا ہوں اور میں نے یہاں سے مکہ کے اندر عمرہ کیا ہے، اس کے بعد میں دوسرا عمرہ کرنا چاہتا ہوں، لیکن جس جگہ پر ہماری رہائش ہے وہ حدود حرم کے بالکل نزدیک ہے تو کیا میں مسجد عائشہ اور مسجد جعرانہ کے علاوہ حدود حرم سے نکل کر کسی بھی جگہ پر احرام باندھ کر عمرہ کر سکتا ہوں؟

جواب: واضح رہے کہ عمرہ کی ادائیگی کے بعد مکہ مکرمہ میں موجود شخص اگر دوبارہ عمرہ کرنا چاہے تو حدودِ حرم سے باہر نکل کر کسی بھی جگہ سے اس کے لیے احرام باندھنا جائز ہے، البتہ دوسرے مقامات کی نسبت مسجدِ عائشہ سے احرام باندھنا افضل ہے۔

۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔
دلائل:

الدر المختار مع رد المحتار: (478/2، ط: دار الفكر)

(و) الميقات (لمن بمكة) يعني من بداخل الحرم (للحج الحرم وللعمرة الحل) ليتحقق نوع و التنعيم أفضل.
(قوله يعني إلخ) أشار إلى ما في البحر من قوله والمراد بالمكي من كان داخل الحرم سواء كان بمكة أو لا، وسواء كان من أهلها أو لا. اه.
فيشمل الآفاقي المفرد بالعمرة والمتمتع والحلال من أهل الحل إذا دخل الحرم لحاجة كما في اللباب (قوله ليتحقق نوع سفر) لأن أداء الحج في عرفة، وهي في الحل فيكون إحرام المكي بالحج من الحرم ليتحقق له نوع سفر بتبدل المكان، وأداء العمرة في الحرم فيكون إحرامه بها من الحل ليتحقق له نوع من السفر شرح النقاية للقاري فلو عكس فأحرم للحج من الحل أو للعمرة من الحرم لزمه دم إلا إذا عاد ملبيا إلى الميقات المشروع له كما في اللباب وغيره
(قوله و التنعيم أفضل) هو موضع قريب من مكة عند مسجد عائشة، وهو أقرب موضع من الحل ط أي الإحرام منه للعمرة أفضل من الإحرام لها من الجعرانة، وغيرها من الحل عندنا وإن كان - صلى الله عليه وسلم - أحرم منها لأمره - عليه الصلاة والسلام - عبد الرحمن بأن يذهب بأخته عائشة إلى التنعيم لتحرم منه والدليل القولي مقدم عندنا على الفعلي وعند الشافعي بالعكس.

واللّٰه تعالٰی اعلم بالصواب
دارالافتاء الاخلاص،کراچی

Print Full Screen Views: 567 Oct 12, 2023
umrah ki adaigi ke baad dusre umrah k liye ahram kaha se bandha jai?

Find here answers of your daily concerns or questions about daily life according to Islam and Sharia. This category covers your asking about the category of Hajj (Pilgrimage) & Umrah

Managed by: Hamariweb.com / Islamuna.com

Copyright © Al-Ikhalsonline 2024.