عنوان: تراویح کی نماز میں سامع کا لقمہ دینے پر حافظ صاحب کا عادتاً ہلکا سا "ہیں" کہنے سے نماز کا (11246-No)

سوال: السلام علیکم، رات کو تراویح کی نماز میں حافظ صاحب کے غلط پڑھنے پر سامع نے لقمہ دیا، حافظ نے عادتاً ہلکا سا "ہیں" کہہ دیا، پھر رک کر لقمہ لے لیا۔ یہ بات سامع نے نوٹ کی اور حافظ صاحب کو بھی یاد ہے۔ کیا تراویح کی دو رکعت اور میں پڑھا گیا قرآن پاک بھی لوٹایا جائے گا؟

جواب: پوچھی گئی صورت میں نماز فاسد ہوگئی ہے، وقت کے اندر دونوں رکعتیں اور اس میں کی گئی قراءت بھی لوٹائی جائے گی اور وقت گزرنے کے بعد صرف قراءت لوٹائی جائے گی۔

۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔
دلائل:

الفتاوی الھندیة: (كتاب الصلاة، الباب السابع، الفصل الأول فيما يفسدها، 98/1، ط: دار الفکر)
إذا ‌تكلم ‌في ‌صلاته ناسيا أو عامدا خاطئا أو قاصدا قليلا أو كثيرا تكلم لإصلاح صلاته بأن قام الإمام في موضع القعود فقال له المقتدي اقعد أو قعد في موضع القيام فقال له قم أو لا لإصلاح صلاته ويكون الكلام من كلام الناس استقبل الصلاة عندنا. كذا في المحيط هذا إذا تكلم قبل أن يقعد قدر التشهد. هكذا في فتاوى قاضي خان وهذا إذا تكلم على وجه يسمع منه فأما إذا تكلم على وجه لا يسمع منه إن كان بحيث يسمع نفسه تفسد صلاته. كذا في المحيط وإن لم يسمع وصحح الحروف لا تفسد. كذا في الزاهدي.وفي النوازل إذا تكلم في الصلاة وهو في النوم تفسد صلاته وهو المختار. كذا في المحيط.يفسدها السلام للصلاة عمدا وأما غيره فإن كان على ظن أن الصلاة تامة فغير مفسد وإن كان ناسيا للصلاة فمفسد ولو سلم على رجل تفسد مطلقا. كذا في شرح أبي المكارم."

الجوهرة النيرة: (98/1)
"وإذا فسد الشفع وقد قرأ فيه لايعتد بما قرأه فيه، ويعيد القراءة؛ ليحصل الختم في الصلاة الجائزة".

واللہ تعالٰی اعلم بالصواب
دارالافتاء الاخلاص،کراچی

Print Full Screen Views: 55 Oct 30, 2023
taraveeh taraweeh ki namaz mein saame samey ka luqma dene per hafiz sahab ka aadatan halka sa ہیں hain kehne se namaz ka hukum

Find here answers of your daily concerns or questions about daily life according to Islam and Sharia. This category covers your asking about the category of Taraweeh Prayers

Managed by: Hamariweb.com / Islamuna.com

Copyright © Al-Ikhalsonline 2024.