عنوان: سری نماز میں "تصحیح حروف" کافی ہے یا اپنے کانوں تک آواز آنا ضروری ہے؟ (13465-No)

سوال: مفتی صاحب! کیا سری نمازوں میں کم از کم اپنے کانوں تک حروف کی آواز آنا ضروری ہے یا دل میں پڑھ لینا کافی ہے؟ اگر اپنے کانوں تک آواز پہنچنا ضروری ہے تو اب تک ہم جو نمازیں پڑھتے رہے ہیں ان کا کیا حکم ہوگا؟

جواب: واضح رہے کہ سری نماز میں بھی اس طرح قراءت، تسبیحات و اذکار کرنے چاہیں کہ کہ کم از کم اپنے کانوں تک آواز پہنچتی رہے، تاہم بعض فقہائے کرامؒ نے اس حد تک گنجائش دی ہے کہ سری نماز میں "تصحیح حروف" کافی ہے، یعنی یہ کہ حروف کی زبان سے درست ادائیگی ہوجائے، اگرچہ اپنے کانوں تک آواز نہ پہنچے۔
لہٰذا پوچھی گئی صورت میں اگر نماز اس طرح پڑھی ہو کہ زبان سے حروف کی درست ادائیگی ہوگئی ہو تو اس سے نماز ہوگئی ہے، تاہم اس میں احتیاط کا تقاضا یہ ہے کہ کم از کم اپنے کانوں تک آواز پہنچتی رہے۔

۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔
دلائل:

رد المحتار: (534/1)
(قوله وأدنى الجهر إسماع غيره، وأدنى المخافتة إسماع نفسه ومن بقربه) اعلم أنهم اختلفوا في حد وجود القراءة على ثلاثة أقوال: فشرط الهندواني والفضلي لوجودها خروج صوت يصل إلى أذنه، وبه قال الشافعي. وشرط بشر المريسي وأحمد خروج الصوت من الفم وإن لم يصل إلى أذنه، لكن بشرط كونه مسموعا في الجملة، حتى لو أدنى أحد صماخه إلى فيه يسمع.
ولم يشترط الكرخي وأبو بكر البلخي السماع، واكتفيا بتصحيح الحروف. واختار شيخ الإسلام وقاضي خان وصاحب المحيط والحلواني قول الهندواني، وكذا في معراج الدراية. ونقل في المجتبى عن الهندواني أنه لا يجزيه ما لم تسمع أذناه ومن بقربه، وهذا لا يخالف ما مر عن الهندواني لأن ما كان مسموعا له يكون مسموعا لمن في قربه كما في الحلية والبحر. ثم إنه اختار في الفتح أن قول الهندواني وبشر متحدان بناء على أن الظاهر سماعه بعد وجود الصوت إذا لم يكن مانع. وذكر في البحر تبعا للحلية أنه خلاف الظاهر، بل الأقوال ثلاثة. وأيد العلامة خير الدين الرملي في فتاواه كلام الفتح بما لا مزيد عليه، فارجع إليه. وذكر أن كلا من قولي الهندواني والكرخي مصححان، وأن ما قاله الهندواني أصح وأرجح لاعتماد أكثر علمائنا عليه.

امداد الفتاوى: (206/1)

واللہ تعالٰی اعلم بالصواب
دارالافتاء الاخلاص،کراچی

Print Full Screen Views: 301 Dec 21, 2023
sirri namaz mein " tasheeh e huroof" kafi hai ya apnay kano tak awaz aana zarori hai?

Find here answers of your daily concerns or questions about daily life according to Islam and Sharia. This category covers your asking about the category of Salath (Prayer)

Managed by: Hamariweb.com / Islamuna.com

Copyright © Al-Ikhalsonline 2024.