عنوان: عشاء کی جماعت چھوٹ جائے تو وتر کی جماعت میں شریک ہو سکتے ہیں؟(1448-No)

سوال: السلام علیکم، مفتی صاحب ! یہ معلوم کرنا تھا کہ اگر عشاء کی نماز جماعت نکل گئی ہو تو وتر کی نماز جماعت سے پڑھ سکتے ہیں؟

جواب: اگر کوئی شخص عشاء کی نماز کی جماعت ہوجانے کے بعد مسجد میں آئے، تو اسے پہلے عشاء کی فرض نماز ادا کرنا ہوگی، فرض نماز کی ادائیگی کے بعد امام کے ساتھ تراویح اور وتر کی جماعت میں امام کے ساتھ شریک ہوسکتا ہے۔

۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔
دلائل:

الھندیۃ: (117/1، ط: دار الفکر)
صلى العشاء وحده فله أن يصلي التراويح مع الإمام ولو تركوا الجماعة في الفرض ليس لهم أن يصلوا التراويح بجماعة وإذا صلى معه شيئا من التراويح أو لم يدرك شيئا منها أو صلاها مع غيره له أن يصلي الوتر معه هو الصحيح، كذا في القنية. وإذا فاتته ترويحة أو ترويحتان فلو اشتغل بها يفوته الوتر بالجماعة يشتغل بالوتر ثم يصلي ما فات من التراويح وبه كان يفتي الشيخ الإمام الأستاذ ظهير الدين.

الدر المختار: (43/2، ط: دار الفکر)
(التراويح سنة) مؤكدة لمواظبة الخلفاء الراشدين (للرجال والنساء) إجماعا
(ووقتها بعد صلاة العشاء) إلى الفجر (قبل الوتر وبعده) في الأصح،

واللہ تعالٰی اعلم بالصواب
دارالافتاء الاخلاص،کراچی

Print Full Screen Views: 387 May 09, 2019
Isha ki jamat choot jae to witr ki jamat mai shareek ho saktay hai?, If I miss Isha congregation, can I join Witr congregation?

Find here answers of your daily concerns or questions about daily life according to Islam and Sharia. This category covers your asking about the category of Taraweeh Prayers

Managed by: Hamariweb.com / Islamuna.com

Copyright © Al-Ikhalsonline 2024.