عنوان: ڈکیتوں اور ظالموں کے لیے انفرادی یا اجتماعی طور پر بد دعا کرنے کا حکم (15830-No)

سوال: مفتی صاحب! آج کل کراچی کے جیسے حالات ہیں یعنی جس میں سینکڑوں لوگوں کو کھلے عام ڈکیتی میں قتل کر دیا جاتا ہے، کتنے خاندان اجڑ چکے ہیں تو کیا اس صورت میں ان ڈاکؤوں اور لٹیروں کے لیےانفرادی اور اجتماعی طور پر اس طرح بد دعا کرنا جائز ہے کہ اے اللہ! اگر ان کی قسمت میں ہدایت نہیں ہے تو ان کو ہلاک و برباد فرما، ان کو ہمارے شہر سے پاک فرما۔ نیز برائے مہربانی حفاظت کے اعمال بھی بتا دیجیے۔ جزاک اللہ خیراً

جواب: واضح رہے کہ جو لوگ کھلم کھلا لوگوں کی جان، مال اور عزت و آبرو کو نقصان پہنچاتے ہیں، ان کے لیے انفرادی یا اجتماعی طور پر بد دعا کرنا جائز ہے۔ چنانچہ علامہ قرطبیؒ سورہ نساء کی آیت نمبر: 148 کے تحت تفسیر قرطبی میں تحریر فرماتے ہیں: "اگر ظالم کھلم کھلا ظلم پر اتر آئے تو اس کے لیے اعلانیہ طور پر بد دعا کی جائے"۔ اسی طرح اسی آیت کے تحت قاضی ثناء اللہؒ تفسیر مظہری میں لکھتے ہیں: "مظلوم کے لیے جہر بالسّوء کی اجازت کا معنی یہ ہے کہ مظلوم ظالم کے ظلم کی فریاد اور اس کے لیے بد دعا کرسکتا ہے"۔
اپنی جان، مال اور عزت و آبرو کی حفاظت کے لیے مندرجہ ذیل دعاؤں اور وظائف کا اہتمام کرنا چاہیے: (۱) صبح و شام تین تین مرتبہ سورہ اخلاص، سورہ فلق اور سورہ ناس پڑھنا (۲) صبح و شام آیت الکرسی پڑھنا (۳) صبح و شام تین مرتبہ "بِسْمِ اللّٰهِ الَّذِي لَا يَضُرُّ مَعَ اسْمِهِ شَيْءٌ فِي الْأَرْضِ وَلَا فِي السَّمَاءِ وَهُوَ السَّمِيعُ الْعَلِيمُ" پڑھنا (۴) گھر سے نکلتے وقت یہ دعا پڑھنا: اَللّٰهُمَّ إنِّي أعُوذُ بِكَ أنْ أَضِلََّ أو أُضَلَّ، أو أَزِلَّ أو أُزَلَّ، أو أَظلِمَ أو أُظلَمَ، أو أَجهَلَ أو يُجهَلَ عَلَيَّ

۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔
دلائل:

تفسیر القرطبی: (النساء، الایة: 148، 2/6، ط: دار الكتب المصرية)
لا يحب الله الجهر بالسوء من القول إلا من ظلم وكان الله سميعا عليما o
والذي يقتضيه ظاهر الآية أن للمظلوم أن ينتصر من ظالمه- ولكن مع اقتصاد- إن كان مؤمنا كما قال الحسن، فأما أن يقابل القذف بالقذف ونحوه فلا، وقد تقدم في" البقرة" ... وإن كان مجاهرا بالظلم دعي عليه جهرا، ولم يكن له عرض محترم ولا بدن محترم ولا مال محترم.

التفسير المظهري: (267/2، ط: مكتبة الرشدية)
لا يحب الله الجهر بالسوء من القول يعنى يبغض الجهر بالسوء وغير الجهر ايضا لكن الجهر افحش وانما حص الجهر بالذكر لمطابقة الحادثة إلا من ظلم الا جهر من ظلم بالدعاء على الظالم والتظلم منه.

سنن النسائي: (رقم الحديث: 5488)
عن ام سلمة ان النبي صلى الله عليه وسلم كان إذا خرج من بيته، قال:" بسم الله رب، اعوذ بك من ان ازل او اضل، او اظلم او اظلم، او اجهل او يجهل علي".

سنن أبي داؤد: (رقم الحديث: 5082)
وعن عبد الله بن خبيب قال: خرجنا في ليلة مطر وظلمة شديدة نطلب رسول الله صلى الله عليه وسلم فادركناه فقال: «قل» قلت ما اقول؟ قال: «‏‏‏‏(قل هو الله احد) والمعوذتين حين تصبح وحين تمسي ثلاث مرات تكفيك من كل شيء»

سنن أبي داؤد: (رقم الحديث: 5088)
حدثنا عبد الله بن مسلمة، حدثنا ابو مودود، عمن سمع ابان بن عثمان، يقول: سمعت عثمان يعني ابن عفان، يقول: سمعت رسول الله صلى الله عليه وسلم، يقول:" من قال: بسم الله الذي لا يضر مع اسمه شيء في الارض ولا في السماء وهو السميع العليم ثلاث مرات، لم تصبه فجاة بلاء حتى يصبح، ومن قالها حين يصبح ثلاث مرات، لم تصبه فجاة بلاء حتى يمسي"

سنن الترمذي: (رقم الحديث: 2879)
عن ابي هريرة، قال: قال رسول الله صلى الله عليه وسلم: " من قرا " حم المؤمن إلى إليه المصير "، وآية الكرسي حين يصبح، حفظ بهما حتى يمسي، ومن قراهما حين يمسي حفظ بهما حتى يصبح "، قال ابو عيسى: هذا حديث غريب

واللہ تعالٰی اعلم بالصواب
دارالافتاء الاخلاص،کراچی

Print Full Screen Views: 357 Apr 18, 2024
dakuon dakuo choron or zalimo ke liye infiradi ya ijtemai toor per bad dua karne ka hukum

Find here answers of your daily concerns or questions about daily life according to Islam and Sharia. This category covers your asking about the category of Azkaar & Supplications

Managed by: Hamariweb.com / Islamuna.com

Copyright © Al-Ikhalsonline 2024.