عنوان: عورتوں کا مردوں سے کان چھدوانے کا حکم (19201-No)

سوال: ہم بالغ عورتیں ہیں اور ہمارے کان ابھی تک نہیں چھیدے، ہم اپنے کان چھیدوانا چاہتی ہیں، لیکن ہمارے ملک میں کوئی ایک بھی عورت نہیں ہے جو کان چھیدتی ہو تو کیا اس صورت حال میں ہم اپنے کانوں کو مرد سے چھیدواسکتی ہیں؟

جواب: واضح رہے کہ بالغ یا قریب البلوغ عورت کا نامحرم مرد سے کان چھدوانا شرعاً ممنوع اور ناجائز ہے، لہذا اس سے اجتناب کرنا ضروری ہے، کیونکہ نامحرم مرد صرف سخت ضرورت (مثلاً: بیماری کے علاج ) کے وقت ہی عورت کو بقدر ضرورت چھو سکتا ہے، جبکہ کان چھدوانا اس ضرورت میں داخل نہیں ہے۔

۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔

دلائل:

الدر المختار: (367/6، ط: دار الفکر)
(وما حل نظره) مما مر من ذكر أو أنثى (حل لمسه) إذا أمن الشهوة على نفسه وعليها ... (إلا من أجنبية) فلا يحل مس وجهها وكفها وإن أمن الشهوة؛ لأنه أغلظ ولذا تثبت به حرمة المصاهرة وهذا في الشابة.

الدر المختار مع رد المحتار: (420/6، ط: دار الفکر)
(ويكره) للولي إلباس (الخلخال أو السوار لصبي) ولا بأس بثقب أذن البنت والطفل استحسانا ملتقط.
(قوله والطفل) ظاهره أن المراد به الذكر مع أن ثقب الأذن لتعليق القرط، وهو من زينة النساء، فلا يحل للذكور، والذي في عامة الكتب، وقدمناه عن التتارخانية: لا بأس بثقب أذن الطفل من البنات وزاد في الحاوي القدسي: ولا يجوز ثقب آذان البنين فالصواب إسقاط الواو (قوله لم أره) قلت: إن كان مما يتزين النساء به كما هو في بعض البلاد فهو فيها كثقب القرط اه ط وقد نص الشافعية على جوازه مدني.

واللہ تعالٰی اعلم بالصواب
دارالافتاء الاخلاص کراچی

Print Full Screen Views: 57 Aug 21, 2024

Find here answers of your daily concerns or questions about daily life according to Islam and Sharia. This category covers your asking about the category of Women's Issues

Managed by: Hamariweb.com / Islamuna.com

Copyright © Al-Ikhalsonline 2024.