عنوان: امام کے ساتھ رکوع میں شریک ہونے کی مقدار(280-No)

سوال: اگر امام رکوع میں ہو، بعد میں شریک ہونے والا نمازی نیت باندھ کے رکوع میں شریک ہو جائے، تو اس کی یہ رکعت شمار ہو جائے گی یا نہیں؟

جواب: واضح رہے کہ اگر مقتدی کے ہاتھ گھٹنوں تک پہنچ جائیں اور اب تک امام اتنا سیدھا نہیں ہوا کہ اس کے ہاتھ گھٹنوں تک نہ پہنچ سکیں تو ایسا مقتدی رکعت پانے والا شمار ہوگا اور اس پر ایک تسبیح کی مقدار رکوع میں ٹھہرنا واجب ہے۔

۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔
دلائل:

الھندیۃ: (120/1، ط: دار الفکر)
ذكر الجلابي في صلاته أدرك الإمام في الركوع فكبر قائما ثم شرع في الانحطاط وشرع الإمام في الرفع الأصح أن يعتد بها إذا وجدت المشاركة قبل أن يستقيم قائما وإن قل، هكذا في معراج الدراية.

حاشیۃ الطحطاوی علی مراقی الفلاح: (ص: 455، ط: دار الکتب العلمیة)
وقيل إذا شاركه في الرفع قبل أن يستتم قائما يعتد بها وإن قل وقل لا يصير مدركا تلك الركعة ما لم يشارك الإمام في الركوع كله وقيل في مقدار تسبيحة قال ابن أمير حاج والأول أوجه وقال الحلبي هو الأصح لأن الشرط المشاركة في جزء من الركوع وإن قل والحاصل أنه إذا وصل إلى حد الركوع قبل أن يخرج الإمام من حد الركوع فقد أدرك معه الركعة وإلا فلا

احسن الفتاوی: (288/3، سعید)

واللہ تعالٰی اعلم بالصواب
دارالافتاء الاخلاص،کراچی

Print Full Screen Views: 448 Dec 29, 2018
imaam/imam ke/kay saath rukoo/rokoo mein/main sharik/shareek hone/honay ki miqdaar/meqdaar /imam kay sath rukoo mai shareek honay ki miqdar, the duration for joining the imaam in rukoo/rokoo

Find here answers of your daily concerns or questions about daily life according to Islam and Sharia. This category covers your asking about the category of Salath (Prayer)

Managed by: Hamariweb.com / Islamuna.com

Copyright © Al-Ikhalsonline 2024.