عنوان: قربانی کا جانور ذبح کرنے کا مسنون طریقہ(4905-No)

سوال: مفتی صاحب! قربانی کے جانور کو ذبح کرنے کا مسنون طریقہ کیا ہے؟ وضاحت سے بیان فرما دیں۔

جواب: ذبح کا مسنون طریقہ یہ ہے کہ جانور کو قبلہ رخ لٹا کر ذبح کرنے والا خود بھی قبلہ رخ ہو، پھر ’’بسم اللہ، اللہ اکبر‘‘ پڑھتے ہوئے جانور کے حلق اور لبہ کے درمیان تیز چھری چلائیں، یہاں تک کہ چار رگیں یعنی دو بڑی رگیں، جن کے ذریعہ دل سے سر کی جانب خون کی سپلائی ہوتی ہے اور ایک خوراک کی نرم نالی اور ایک سانس کی نالی، یہ چاروں یا ان میں سے تین کٹ جائیں۔

۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔
دلائل:

صحیح مسلم: (باب استحباب التضحیة، رقم الحدیث: 1966، 155/2، ط: بیت الافکار)
عن أنس رضي اللّٰہ عنہ قال: ضحی النبي صلی اللّٰہ علیہ وسلم بکبشین أملحین أقرنین، ذبحہما بیدہ، وسمی، وکبر، ووضع رجلہ علی صفاحہما۔

الھندیة: (287/5، ط: دارالفکر )
المستحب أن يكون الذبح بالنهار، ويستحب في الذبح حالة الاختيار، أن يكون ذلك بآلة حادة من الحديد کالسكين والسيف ونحو ذلك. ويكره بغير الحديد، وبالكليل من الحديد . ومنها: الترفيق في قطع الأوداج، ويكره الاتكاء فيه، ويستحب الذبح من قبل الحلقوم، ويكره الذي من قبل القفا
ومن المستحب : قطع الأوداج كلها، ويكره قطع البعض دون البعض. ويستحب الاكتفاء بقطع الأوداج ، ولا يباين الرأس، ولو فعل يكره. ويكره أن يقول عند الذبح : اللهم تقبل من فلان. وإنما يقول ذلك بعد الفراغ من الذبح أو قبل الاشتغال به، ولو قال ذلك لا تحرم الذبيحة. ويكره له بعد الذبح قبل أن تبرد أن ينخعها وهو : أن ينحرها حتى يبلغ النخاع، وأن يسلخها قبل أن تبرد. فإن نخع أو سلخ قبل أن تبرد، فلا بأس بأكلها. ويكره جرها برجلها إلى المذبح، ويكره أن يضجعها ويحد الشفرة بين يديها. وهذا كله لا تحترم به الذبيحة، كذا في البدائع۔

واللہ تعالٰی اعلم بالصواب
دارالافتاء الاخلاص،کراچی

Print Full Screen Views: 5547 Jul 24, 2020
zibah / zibha karne / karney ka masnoon / masnon tareeqa / tariqa, Masnun Method of Slaughter

Find here answers of your daily concerns or questions about daily life according to Islam and Sharia. This category covers your asking about the category of Qurbani & Aqeeqa

Managed by: Hamariweb.com / Islamuna.com

Copyright © Al-Ikhalsonline 2024.