عنوان: عورت کے پاس صرف زیورات ہوں تو قربانی کا حکم(516-No)

سوال: اگر کسی عورت کے پاس صرف جیولری ہو اور کچھ بھی نہ ہو تو کیا اس عورت پر قربانی کرنا لازم ہوگی؟

جواب: واضح رہے کہ اگر کسی عورت کی ملکیت میں صرف ساڑھے سات تولے سے کم سونا یا ساڑھے باون تولہ سے کم چاندی ہو اور نقدی رقم کچھ بھی نہ ہو اور نہ ہی نصاب کے بقدر ضرورت سے زائد سامان ہو تو اس عورت پر قربانی واجب نہیں ہوگی، البتہ اگر اس کی ملکیت میں کچھ سونا یا چاندی ہو اور ان کے علاوہ کچھ نقد رقم یا ضرورت سے زائد سامان بھی ہو اور ان سب کو ملاکر ان کی قیمت ساڑھے باون تولہ چاندی کی قیمت تک پہنچ جاتی ہو تو اس عورت پر قربانی واجب ہوگی۔

۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔
دلائل:

المحیط البرھانی: (86/6، ط: دار الکتب العلمیة)
وشرط وجوبها اليسار عند أصحابنا رحمهم الله، والموسر في ظاهر الرواية من له مائتا درهم، أو عشرون دينارا، أو شيء يبلغ ذلك سوى مسكنه ومتاع مسكنه ومتاعه ومركوبه وخادمه في حاجته التي لا يستغني عنها، فأما ما عدا ذلك من متاعه أو رقيقه أو ... أو متاع..... أو لغيرها فإنها.... في داره.
وفي «الأجناس» إن جاء يوم الأضحى وله مائتا درهم أو أكثر ولا مال غيره فهلك ذلك لم تجب عليه الأضحية، وكذلك لو نقص عن المائتين، ولو جاء يوم الأضحى ولا مال له ثم استفاد مائتي درهم فعليه الأضحية، وإن كان له عقار ومستغلات ملك اختلف فيه:
المتأخرون من مشايخنا في اعتبار الدخل أوقيمة العقار مائتي درهم، فالزعفراني والفقيه علي الرازي اعتبرا قيمتها، وأبو علي دقاق وغيره اعتبروا الدخل، واختلفوا فيما بينهم، قال أبو علي الدقاق: إن كان يفضل من ذلك قوت سنة فعليه الأضحية، ومنهم قال قوت شهر فمتى فضل من ذلك قدر مائتي درهم فصاعدا فعليه الأضحية.

الھندیة: (292/5، ط: دار الفکر)
(وأما) (شرائط الوجوب) : منها اليسار وهو ما يتعلق به وجوب صدقة الفطر دون ما يتعلق به وجوب الزكاة۔

واللہ تعالٰی اعلم بالصواب
دارالافتاء الاخلاص،کراچی

Print Full Screen Views: 1205 Jan 09, 2019
aourat ky pass sirf ziwarat hon to qurbani ka hukum, order of sacrifice if a woman have only jewelleries

Find here answers of your daily concerns or questions about daily life according to Islam and Sharia. This category covers your asking about the category of Qurbani & Aqeeqa

Managed by: Hamariweb.com / Islamuna.com

Copyright © Al-Ikhalsonline 2024.