عنوان: لا نکاح الا بولی" حدیث کا مطلب (5398-No)

سوال: السلام عليكم،
مفتی صاحب ! لا نکاح الا بولي و شاهدين اس حديث سے کیا یہ ثابت ہوتا ہے کہ نكاح میں ولی کا ہونا شرط ہے؟

جواب: علمائے احناف کے نزدیک اس حدیث کا تعلق نابالغہ اور غیر عاقلہ سے ہے، یعنی کم سن لڑکی اور جنون میں مبتلا دیوانی عورت کا نکاح اس کے ولی کی اجازت کے بغیر نہیں ہوتا۔
اور اگر ان روایات کو ان کے ظاہری الفاظ کے ساتھ عموم پر محمول کریں تو اس صورت میں امام ابوحنیفہ کے نزدیک ان روایات میں کمال کی نفی کی گئی ہے، یعنی یہ روایات نفیِ کمال پر محمول ہیں کہ اصل نکاح منعقد ہوجائے گا، لیکن افضل اور بہتر یہ ہے کہ عورت ولی کی اجازت سے اپنا نکاح کرے۔

۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔
دلائل:

مرقاة المفاتيح: (271/6، ط: دار الکتب العلمیة)

عن أبى موسى أي الأشعري رضي الله عنه عن النبي قال لا نكاح إلا بولي قال ابن الملك عمل به الشافعي وأحمد وقالا لا ينعقد بعبارة النساء أصلا بعبارة النساء أصلا سواء أكانت أصلية أو وكيلة قلت المراد منه النكاح الذي لا يصح إلا بعقد ولي يالإجماع كعقد نكاح الصغيرة والمجنونة وقال السيوطي رحمه الله في شرح الترمذي حمله الجمهور على نفي الصحة وأبو حنيفة رحمه الله على نفي الكمال وقال زين العرب قال مالك إن كانت المرأة دنيئة جاز أن تزوج نفسها أو توكل من يزوجها وإن كانت شريفة لا بد من وليها وقال ابن الهمام حاصل ما في الولي من علمائنا رحمهم الله سبع روايات عن أبى حنيفة رحمه الله أحدهما تجوز مباشرة العاقلة البالغة عقد نكاحها ونكاح غيرها مطلقا إلا أنه خلاف المستحب وهو ظاهر المذهب ورواية الحسن عنه إن عقدت مع كفؤ جاز ومع غيره لا يصح۔

واللہ تعالٰی اعلم بالصواب
دارالافتاء الاخلاص،کراچی

Print Full Screen Views: 1220 Oct 09, 2020
la nikkaha illa biwaliiln hadees ki matlab, Confirmation and meaning of Hadith, Hadees, Narration regarding (There is no marriage but with a wali) لا نکاح الا بولی

Find here answers of your daily concerns or questions about daily life according to Islam and Sharia. This category covers your asking about the category of Nikah

Managed by: Hamariweb.com / Islamuna.com

Copyright © Al-Ikhalsonline 2024.