عنوان: غسل کے دوران کان میں جانے والے پانی کے باہر نکلنے سے وضو ٹوٹ جانا (5552-No)

سوال: بسا اوقات جب میں غسل کر رہا ہوتا ہوں تو میرے کان میں پانی چلا جاتا ہے اور غسل کرنے کے تھوڑی دیر بعد وہ پانی کان سے باہر نکل آتا ہے، سوال یہ ہے کہ کیا اس پانی کے نکلنے سے میرا وضو ٹوٹ جائے گا؟

جواب: کان میں پانی چلے جانے کے بعد اس پانی کے باہر نکلنے سے وضو نہیں ٹوٹتا ہے۔

۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔
دلائل:

الدر المختار مع رد المحتار: (147/1، ط: سعید)
(کما) لاينقض (لوخرج من اذنه)ونحوها كعينه وثدیه (قيح) ونحوه کصديد وماء سرة وعين (لا بوجع وان خرج (به) ای بوجع (نقض) لانه دليل الجراح.
(قوله لا بوجع) تقييد لعدم النقض بخروج ذلك ، وعدم النقض هو ما مشي عليه الدرر والجوهرة والزيلعي معزيا للحلوانی قال في البحر : وفيه نظر ، بل الظاہر اذا كان الخارج قيحا او صديدا لتقض سواء كان مع وجع او بدونه لانهما لايخرجان الا عن علة ، نعم هذا التفصيل حسن فيما اذا كان الخارج ماء ليس غير....الخ.

حاشیة الطحطاوی: (ص: 87، ط: قدیمی)
وقوله (کدم وقيح)اشارة الى ان ماء الصديد ناقض کماء الثدي والسرة والأذن اذا كان لمرض على الصحيح (قوله كماء الثدي والسرة الخ) قال في البحر الجرح والنفطة وماء السرة ، والثدي والاذن والعين اذا كان لعلة سواء في الأصح أي في النقض.

واللہ تعالٰی اعلم بالصواب
دارالافتاء الاخلاص،کراچی

Print Full Screen Views: 794 Nov 03, 2020
kia ghusal kay doran kaan mai janay walay paani kay baahir nikalnay say wozu toot jaiga?, Will the ablution be broken if the water that goes into the ear comes out during the ghusl / ghusul / bath?

Find here answers of your daily concerns or questions about daily life according to Islam and Sharia. This category covers your asking about the category of Purity & Impurity

Managed by: Hamariweb.com / Islamuna.com

Copyright © Al-Ikhalsonline 2024.