عنوان: بیوہ عورت جس کی کمائی کا کوئی ذریعہ نہیں ہے، لیکن اس پاس نصاب کے بقدر مال موجود ہے، تو كیا اس پر قربانی واجب ہے ؟(7968-No)

سوال: عرض خدمت یہ ہے کہ ایک بیوہ عورت ہے، اس کے کوئی لڑکے وغیرہ نہیں ہیں اور نہ کوئی ذرائع آمدنی ہے، اس بیوہ عورت کے اخرجات کے لیے بستی کے کچھ افراد رمضان المبارک میں زکوۃ کے پیسے جمع کرکے اس عورت کو دیتے ہیں، جو رقم قریب پچاس ساٹھ ہزار جمع ہوتی ہے، ایک سال تک یہ پورے پیسے اس عورت کو چلانے ہوتے ہیں، معلوم یہ کرنا ہے کہ ابھی جو رقم اس بیوہ عورت کے پاس بچی ہوگی، اور وہ قربانی کے نصاب کو پہنچتی ہوگی، تو کیا اس عورت پر قربانی واجب ہوگی؟

جواب: واضح رہے کہ قربانی ہر اس مقیم ( نہ کہ مسافر) مسلمان، عاقل، بالغ (مرد یا عورت) کے ذمہ واجب ہوتی ہے، جس کی ملکیت میں ساڑھے سات تولہ سونا یا ساڑھے باون تولہ چاندی ہو، یا ان دونوں زیورں کو ملا کر ساڑھے باون تولہ چاندی کی مالیت بنتی ہو، یا پھر ساڑھے باون تولہ چاندی کی مالیت کے بقدر مال ہو، جو اس شخص کی ضرورت سے زائد ہو، یہ ضرورت سے زائد مال درج ذیل صورتوں میں موجود ہو سکتا ہے:
مال تجارت، نقدی، زیورات، گھریلو ساز و سامان ( جو سارا سال استعمال نہیں ہوتا) رہائشی مکان کے علاوہ کوئی زائد از ضرورت مکان یا پلاٹ ہو۔
صورتِ مسئولہ میں اگر مذکورہ عورت کے پاس ضرورت سے زائد اتنا مال یا سامان موجود ہو، جس کی مالیت ساڑھے باون تولہ چاندی کے برابر بنتی ہو، تو شرعاً اس عورت پر قربانی واجب ہے۔

۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔
دلائل:

الدر المختار مع رد المحتار: (312/6)
'' وشرائطها: الإسلام والإقامة واليسار الذي يتعلق به) وجوب (صدقة الفطر)،
(قوله: واليسار إلخ) بأن ملك مائتي درهم أو عرضاً يساويها غير مسكنه وثياب اللبس أو متاع يحتاجه إلى أن يذبح الأضحية، ولو له عقار يستغله فقيل: تلزم لو قيمته نصاباً، وقيل: لو يدخل منه قوت سنة تلزم، وقيل: قوت شهر، فمتى فضل نصاب تلزمه. ولو العقار وقفاً، فإن وجب له في أيامها نصاب تلزم۔

مختصر القدوری: (208/1، ط: دار الکتب العلمیۃ)
الأضحية واجبة على كل حر مسلم مقيم موسر في يوم الأضحى عن نفسه وولده الصغار يذبح عن كل واحد منهم شاة أو يذبح بدنة أو بقرة عن سبعة

کنز الدقائق: (603/1، ط: دار البشائر الاسلامیة)
تجب على حر مسلم مقيم موسر عن نفسه لا عن طفله، شاة أو سبع بدنة يوم النحر إلى آخر أيامه

بدائع الصنائع: (64/5، ط: دار الکتب العلمیۃ)
وأما البلوغ والعقل فليسا من شرائط الوجوب في قول أبي حنيفة وأبي يوسف، وعند محمد وزفر هما من شرائط الوجوب حتى تجب الأضحية في مال الصبي والمجنون إذا كانا موسرين عند أبي حنيفة وأبي يوسف رحمهما الله حتى لو ضحى الأب أو الصبي من مالهما لا يضمن عندهما وعند محمد وزفر رحمهما الله يضمن، وهو على الاختلاف الذي ذكرنا في صدقة الفطر والحج ذكرت هنالك، ومن المتأخرين من قال لا خلاف بينهم في الأضحية أنها لا تجب في مالهما؛ لأن القربة في الأضحية هي إراقة الدم وأنها إتلاف ولا سبيل إلى إتلاف مال الصغير

و فیہ ایضاً: (64/5، ط: دار الکتب العلمیۃ)
ولا يشترط أن يكون غنيا في جميع الوقت حتى لو كان فقيرا في أول الوقت ثم أيسر في آخره يجب عليه

المحیط البرھانی: (86/6، ط: دار الکتب العلمیة)
وشرط وجوبها اليسار عند أصحابنا رحمهم الله، والموسر في ظاهر الرواية من له مائتا درهم، أو عشرون ديناراً، أو شيء يبلغ ذلك سوى مسكنه ومتاع مسكنه ومتاعه ومركوبه وخادمه في حاجته التي لا يستغني عنها، فأما ما عدا ذلك من متاعه أو رقيقه أو ... أو متاع..... أو لغيرها فإنها.... في داره.
وفي «الأجناس» إن جاء يوم الأضحى وله مائتا درهم أو أكثر ولا مال غيره فهلك ذلك لم تجب عليه الأضحية، وكذلك لو نقص عن المائتين، ولو جاء يوم الأضحى ولا مال له ثم استفاد مائتي درهم فعليه الأضحية۔

واللہ تعالٰی اعلم بالصواب
دارالافتاء الاخلاص،کراچی

Print Full Screen Views: 778 Jul 11, 2021
bowah aourat jis ki kamai ka koi zariya nahi hai, lekin us k pas nisab ka baqadar maal mojod hai to kia uski par qurbani wajib hai?

Find here answers of your daily concerns or questions about daily life according to Islam and Sharia. This category covers your asking about the category of Qurbani & Aqeeqa

Managed by: Hamariweb.com / Islamuna.com

Copyright © Al-Ikhalsonline 2024.