عنوان: قضاء نمازوں اور روزوں کا فدیہ اپنی اولاد کو دینے کا حکم(8393-No)

سوال: السلام علیکم، مفتی صاحب ! مرحومہ کے نماز اور روزوں کے فدیہ کی رقم، اس کی اولاد کو یا اولاد کا قرضہ اتارنے کی مد میں دے سکتے ہیں جبکہ سب وارث بالغ ہوں اور ان کی رضامندی بھی ہو؟

جواب: واضح رہے کہ قضاء نمازوں اور روزوں کے فدیہ کا مصرف وہی ہے، جو زکوة کا مصرف ہے، جس طرح اپنی اولاد کو مقروض ہونے کے باوجود زکوۃ دینا جائز نہیں ہے، اسی طرح قضاء نمازوں اور روزوں کا فدیہ بھی اپنی اولاد کو دینا جائز نہیں ہے۔

۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔
دلائل:

القرآن الکریم: (التوبة، الآیة: 60)
إِنَّمَا الصَّدَقَاتُ لِلْفُقَرَاءِ وَالْمَسَاكِينِ وَالْعَامِلِينَ عَلَيْهَا وَالْمُؤَلَّفَةِ قُلُوبُهُمْ وَفِي الرِّقَابِ وَالْغَارِمِينَ وَفِي سَبِيلِ اللَّهِ وَابْنِ السَّبِيلِ فَرِيضَةً مِنَ اللَّهِ وَاللَّهُ عَلِيمٌ حَكِيمٌo

الدر المختار مع رد المحتار: (باب المصرف، 339/2، ط: سعید)
ومصرف الزکوٰۃ(هو فقير، وهو من له أدنى شيء)
وهو مصرف أيضا لصدقة الفطر والكفارة والنذر وغير ذلك من الصدقات الواجبة۔

البحر الرائق: (116/4، ط: دار الکتاب الاسلامی)
(قوله:فإن لم يستطع الصوم أطعم ستين فقيرا كالفطرة أو قيمته):
وأشار بذكر الفقير إلى أنه المراد في الآية فالمسكين والفقير سواء فيها وأفاد بقوله كالفطرة أي كصدقة الفطر أنه لا يجوز إطعام أصله وفرعه وأحد الزوجين ومملوكه والهاشمي وأنه يجوز إطعام الذمي؛ لأن مصرفها مصرفها وهو مصرف الزكاة إلا الذمي فإنه مصرف فيما عدا الزكاة۔
(قوله؛لأن مصرفها مصرفها)أي:مصرف الكفارة مصرف الفطرة وهو أي مصرف الفطرة مصرف الزكاة.

الفتاویٰ الھندیۃ: (الباب الثامن فی صدقۃ الفطر، 194/1، ط: رشیدیہ)
ومصرف ھذہ الصدقۃ ما ھو مصرف الزکاۃ۔

واللہ تعالٰی اعلم بالصواب
دارالافتاءالاخلاص،کراچی

Print Full Screen Views: 537 Sep 18, 2021
qaza namazo or rozo ka fidya apni olad ko dene ka hokom / hokum

Find here answers of your daily concerns or questions about daily life according to Islam and Sharia. This category covers your asking about the category of Zakat-o-Sadqat

Managed by: Hamariweb.com / Islamuna.com

Copyright © Al-Ikhalsonline 2024.