عنوان: لڑکے کے عقیقے میں ایک بکرا ذبح کرنے کا حکم(8842-No)

سوال: مفتی صاحب! ایک خاتون کے دو بیٹے ہیں، دونوں بیٹوں کی پیدائش کے بعد انہوں نے عقیقہ کے طور پر دو کی جگہ ایک بکرا قربان کیا، کیونکہ مالی طور پر اتنی مستحکم نہیں تھیں، تو کیا ان کے بیٹوں کا عقیقہ ہوگیا ہے یا نہیں؟

جواب: لڑکے کے عقیقہ میں دو بکرے ذبح کرنا مسنون و مستحب ہے، لیکن اگر دو بکرے ذبح کرنے کی وسعت نہ ہو، تو ایک بکرا ذبح کرنا بھی جائز ہے، اور اس سے عقیقہ کی سنت ادا ہو جائے گی۔

۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔
دلائل:

سنن الترمذی: (رقم الحدیث: 1519)
عن علي بن أبي طالب قال: عق رسول الله صلى الله عليه وسلم عن الحسن بشاة، وقال: يا فاطمة، احلقي رأسه، وتصدقي بزنة شعره فضة، قال: فوزنته فكان وزنه درهما أو بعض درهم.

مرقاۃ المفاتیح: (79/8)
وأما الغلام فيحتمل أن يكون أقل الندب في حقه عقيقة واحدة وكماله ثنتان، والحديث يحتمل أنه لبيان الجواز في الاكتفاء بالأقل، أو دلالة على أنه لا يلزم من ذبح الشاتين أن يكون في يوم السابع، فيمكن أنه ذبح عنه في يوم الولادة كبشا وفي السابع كبشا، وبه يحصل الجمع بين الروايات، أو عق النبي - صلى الله عليه وسلم - من عنده كبشا. وأمر عليا أو فاطمة بكبش آخر، فنسب إليه - صلى الله عليه وسلم - أنه عق كبشا على الحقيقة وكبشين مجازا، والله أعلم.

الفقہ الاسلامی و ادلتہ: (2747/4)
وتتحقق السنة بشاة عن الغلام، وشاة عن الأنثى، لفعل النبي صلّى الله عليه وسلم المتقدم عن الحسن والحسين.

الموسوعة الفقهية الكويتية: (280/3)
ويجوز العق عن الذكر بشاة واحدة لحديث ابن عباس رضي الله عنهما : " أن النبي صلى الله عليه وسلم عق عن الحسن والحسين رضي الله عنهما كبشا كبشا".

اعلاء السنن: (114/17)
وإنما أخذ أصحابنا الحنفیۃ فی ذٰلک بقول الجمہور وقالوا باستحباب العقیقۃ

فتاوی محمودیہ: (149/24، ط: دار الافتاء جامعہ فاروقیہ)

احسن الفتاویٰ: (535/7، ط: سعید)

واللہ تعالٰی اعلم بالصواب
دارالافتاء الاخلاص،کراچی

Print Full Screen Views: 1328 Nov 24, 2021
larke / boy ke / kay aqiqe me / may aik bakra zibha / zibah karne ka hokom / hokum

Find here answers of your daily concerns or questions about daily life according to Islam and Sharia. This category covers your asking about the category of Fosterage

Managed by: Hamariweb.com / Islamuna.com

Copyright © Al-Ikhalsonline 2024.