عنوان: برف سے وضو کرنا(8989-No)

سوال: برفیلے علاقوں میں برف باری کے بعد اگر پانی میسر نہ ہو یا بہت ٹھنڈا ہو تو پانی کے بجائے برف سے وضو یا تیمم کرنا جائز ہے؟

جواب: سوال میں پوچھی گئی صورت میں برف سے عضو کو دھوتے ہوئے اگر برف جسم سے لگنے کے بعد جسم کی حرارت کی وجہ سے پگھل جائے، اور عضو گیلا ہونے کے بعد اس سے کم از کم دو قطرے ٹپک جائیں تو اس برف سے وضو کرنا صحیح ہوگا، لیکن اگر جسم پر برف ملنے سے جسم گیلا ہو کر اس سے پانی نہیں ٹپکتا تو اس برف سے وضو کرنا صحیح نہیں ہوگا، اس صورت میں متبادل طور پر اگر پانی کا انتظام نہ ہوسکے یا پانی تو موجود ہو، لیکن بہت ٹھنڈا ہو، اور گرم کرنے کا کوئی انتظام نہ ہو، اور اس ٹھنڈے پانی سے وضو کرنے میں بیماری یا ہلاکت کا قوی اندیشہ ہو تو اس صورت میں تیمم کرنا جائز ہوگا۔

۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔
دلائل:

الدر المختار: (95/1، ط: سعید)
(غسل الوجه) أي إسالة الماء مع التقاطر ولو قطرة. وفي الفيض أقله قطرتان في الأصح.

الدر المختار مع رد المحتار: (234/1، ط: دار الفکر)
أو برد) يهلك الجنب أو يمرضه ولو في المصر إذا لم تكن له أجرة حمام ولا ما يدفئه، وما قيل إنه في زماننا يتحيل بالعدة فمما لم يأذن به الشرع، نعم إن كان له مال غائب يلزمه الشراء نسيئة وإلا لا.
(قوله يهلك الجنب أو يمرضه) قيد بالجنب؛ لأن المحدث لا يجوز له التيمم للبرد في الصحيح خلافا لبعض المشايخ كما في الخانية والخلاصة وغيرهما. وفي المصفى أنه بالإجماع على الأصح، قال في الفتح وكأنه لعدم تحقيق ذلك في الوضوء عادة. اه. ....
أقول: المختار في مسألة الخف هو المسح لا التيمم كما سيأتي في محله - إن شاء الله تعالى - نعم مفاد التعليل بعدم تحقيق الضرر في الوضوء عادة أنه لو تحقق جاز فيه أيضا اتفاقا، ولذا مشى عليه في الإمداد؛ لأن الحرج مدفوع بالنص، هو ظاهر إطلاق المتون.

الفتاوی الھندیۃ: (28/1، ط: دار الفکر)
وإذا خاف المحدث إن توضأ أن يقتله البرد أو يمرضه يتيمم. هكذا في الكافي واختاره في الأسرار لكن الأصح عدم جوازه إجماعا كذا في النهر الفائق والصحيح أنه لا يباح له التيمم. كذا في الخلاصة وفتاوى قاضي خان.

واللہ تعالٰی اعلم بالصواب
دارالافتاء الاخلاص،کراچی

Print Full Screen Views: 1718 Dec 27, 2021
baraf / ice se / say wazu karna

Find here answers of your daily concerns or questions about daily life according to Islam and Sharia. This category covers your asking about the category of Purity & Impurity

Managed by: Hamariweb.com / Islamuna.com

Copyright © Al-Ikhalsonline 2024.