عنوان: کان کے پاس موجود قدرتی سوراخ سے مواد نکلنے سے وضو کا حکم(10082-No)

سوال: میرے کان کے پاس ایک قدرتی سوراخ ہے جس کو دبانے سے یا بعض اوقات خود سے کچھ مواد معمولی مقدار میں نکلتا ہے، آج نماز میں وتر کی دوسری رکعت میں محسوس ہوا تو ہاتھ لگانے سے پتہ لگا کہ کچھ نکلا ہے۔
پوچھنا یہ ہے کہ وضو ٹوٹ گیا یا نہیں اور اگر ٹوٹ گیا تو نماز جاری رکھنی چاہیے تھی یا ختم کر کے دوبارہ سے پڑھنی چاہیے تھی؟

جواب: اگر یہ مواد خون یا پیپ ہو تو اس کے خارج ہونے اور بہنے سے وضو ٹوٹ جائے گا، اور نماز کے دوران اس مواد کے نکلنے کی صورت میں نماز ختم کرکے دوبارہ ادا کرنا ضروری ہوگا۔

۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔
دلائل:

رد المحتار: (147/1، ط: دار الفكر)

قال في البحر: وفيه نظر، بل *الظاهر إذا كان الخارج قيحا أو صديدا لنقض، سواء كان مع وجع أو بدونه لأنهما لا يخرجان إلا عن علة، نعم هذا التفصيل حسن فيما إذا كان الخارج ماء ليس غير. اه. وأقره في الشرنبلالية، وأيده بعبارة الفتح الجرح والنفطة وماء الثدي والسرة والأذن إذا كان لعلة سواء على الأصح اه فالضمير في كان للماء فقط فهو مؤيد لكلام البحر. وفيه إشارة إلى أن الوجع غير قيد بل وجود العلة كاف، وما بحثه في البحر مأخوذ من الحلية، واعترضه في النهر بقوله لم لا يجوز أن يكون القيح الخارج من الأذن عن جرح برئ، وعلامته عدم التألم، فالحصر ممنوع اه: أي الحصر بقوله لا يخرجان إلا عن علة. وأنت خبير بأن الخروج دليل العلة ولو بلا ألم، وإنما الألم شرط للماء فقط، فإنه لا يعلم كون الماء الخارج من الأذن أو العين أو نحوها دما متغيرا إلا بالعلة والألم دليلها بخلاف نحو الدم والقيح.
ولذا أطلقوا في الخارج من غير السبيلين كالدم والقيح والصديد أنه ينقض الوضوء ولم يشترطوا سوى التجاوز إلى موضع يلحقه حكم التطهير، ولم يقيدوه في المتون ولا في الشروح بالألم ولا بالعلة، فالتقييد بذلك في الخارج من الأذن مشكل لمخالفته لإطلاقهم.

واللہ تعالٰی اعلم بالصواب
دارالافتاء الاخلاص،کراچی

Print Full Screen Views: 421 Dec 23, 2022
kan / kaan k pas / paas mojod qudrati sorakh se / say mawad nikalne se / say wazu / wozu ka hokom /hokum

Find here answers of your daily concerns or questions about daily life according to Islam and Sharia. This category covers your asking about the category of Salath (Prayer)

Managed by: Hamariweb.com / Islamuna.com

Copyright © Al-Ikhalsonline 2024.