عنوان: ناگہانی گولی لگنے والے شخص کو غسل دینے کا حکم (10088-No)

سوال: اگر کوئی ناگہانی گولی لگنے کے بعد مر گیا ہو، لیکن یہ معلوم نہ ہو کہ گولی لگنے کے فورا بعد مرا یا تھوڑے وقفہ سے مرا ہے، تو ایسی صورت میں اس کو غسل دیا جائے گا یا نہیں؟

جواب: واضح رہے کہ معرکہ جنگ کے علاوہ اگر مذکورہ شخص کو ناگہانی گولی کسی شہر، دیہات یا کسی بھی ایسی جگہ لگی ہو، جس کے قرب و جوار میں آبادی ہو اور اس کا قاتل معلوم نہ ہو تو ایسے شخص کو باقاعدہ غسل دے کر دفن کیا جائے گا، البتہ اگر اسے گولی کسی ایسی جگہ لگی ہو، جہاں قرب و جوار میں بالکل آبادی نہ ہو، (مثلاً: صحرا یا کسی جنگل و بیابان وغیرہ میں) تو اس کو غسل دیے بغیر دفن کیا جائے گا۔

۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔
دلائل:

البحر الرائق : (باب الشهيد، 214/2، ط: دار الكتاب الاسلامي)
(قوله أو قتل في المصر، ولم يعلم أنه قتل بحديدة ظلما) أي مظلوما؛ لأن الواجب فيه القسامة والدية فخف أثر الظلم قيد بالمصر؛ لأنه لو وجد في مفازة ليس بقربها عمران لا تجب فيه قسامة، ولا دية فلا يغسل لو وجد به أثر القتل كذا في معراج الدراية.
فالمراد بالمصر العمران وما بقربه مصرا كان أو قرية وقيد بكونه لم يعلم أنه قتل بحديدة؛ لأنه لو علم ذلك بأن وجد مذبوحا، فإن علم قاتله فهو شهيد لوجوب القصاص، وإن لم يعلم قاتله فلا لعدم وجوبه فقوله ظلما داخل تحت النفي يعني لم يعلم أنه قتل مظلوما بحديدة.

الدر المختار مع رد المحتار: (باب الشهيد، 191/3، ط: مكتبة رشيدية)
(ويغسل من وجد قتيلا في مصر) أو قرية (فيما) أي في موضع (يجب فيه الدية) ولو في بيت المال كالمقتول في جامع أو شارع (ولم يعلم قاتله) أو علم ولم يجب القصاص، فإن وجب كان شهيدا، كمن قتله اللصوص ليلا في المصر، فإنه لا قسامة ولا ديه فيه للعلم بأن قاتله اللصوص، غاية الامر أن عينه لم تعلم فليحفظ، فإن الناس عنه غافلون.
(قوله: أي في موضع تجب فيه الدية): فالمراد بالمصر والقرية ما يشمل ما قرب منهما؛ وخرج ما لو وجد في مفازة ليس بقربها عمران فإنه لا تجب فيه قسامة ولا دية، فلا يغسل لو وجد به أثر القتل كما في البحر عن المعراج.

واللہ تعالٰی اعلم بالصواب
دارالافتاء الاخلاص،کراچی

Print Full Screen Views: 484 Dec 24, 2022
naghani goli lagne wale shakhs ko ghusol/ ghusal dene ka hokom / hokum

Find here answers of your daily concerns or questions about daily life according to Islam and Sharia. This category covers your asking about the category of Funeral & Jinaza

Managed by: Hamariweb.com / Islamuna.com

Copyright © Al-Ikhalsonline 2024.