عنوان: اگر مسافر غروب آفتاب سے پہلے اپنے گاؤں پہنچ جائے تو وقت نکلنے پر کون سی نماز قضا کرے گا؟(10157-No)

سوال: ایک شرعی مسافر سفر سے اپنے گاؤں غروب آفتاب کے وقت پہنچا، یعنی ابھی مغرب کا وقت داخل نہیں ہوا تھا، لیکن گھر پہنچنے تک مغرب کا وقت ہوگیا تو کیا اس صورت میں وہ عصر کی نماز مکمل قضاء کرے گا یا قصر قضاء کرے گا؟

جواب: سوال میں ذکر کردہ صورت میں چونکہ مسافر غروب آفتاب سے پہلے ہی اپنے گاؤں کے حدود میں داخل ہوچکا تھا، لہذا اس کے ذمہ عصر کی پوری نماز قضا کرنا لازم ہے۔

۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔
دلائل:

الدر المختار مع رد المحتار: (2/131، ط: دار الفكر)
(والمعتبر في تغيير الفرض آخر الوقت) وهو قدر ما يسع التحريمة (فإن كان) المكلف (في آخره مسافرا وجب ركعتان وإلا فأربع) لأنه المعتبر في السببية عند عدم الأداء قبله.
(قوله وجب ركعتان) أي وإن كان في أوله مقيما وقوله: وإلا فأربع أي وإن لم يكن في آخره مسافرا بأن كان مقيما في آخره فالواجب أربع. قال في النهر: وعلى هذا قالوا لو صلى الظهر أربعا ثم سافر أي في الوقت فصلى العصر ركعتين ثم رجع إلى منزله لحاجة فتبين أنه صلاهما بلا وضوء صلى الظهر ركعتين والعصر أربعا لأنه كان مسافرا في آخر وقت الظهر ومقيما في العصر.

الفتاوي الهندية: (139/1، ط: دار الفكر)
وكذا إذا عاد من سفره إلى مصره لم يتم حتى يدخل العمران ولا يصير مسافرا بالنية حتى يخرج ويصير مقيما بمجرد النية، كذا في محيط السرخسي.

واللہ تعالٰی اعلم بالصواب
دارالافتاء الاخلاص،کراچی

Print Full Screen Views: 416 Jan 12, 2023
agar musafir ghorob e aftab se / say pehle apne gao / dehat / village pohnch jai too waqt nikalne per kon si namaz qaza kare ga?

Find here answers of your daily concerns or questions about daily life according to Islam and Sharia. This category covers your asking about the category of Salath (Prayer)

Managed by: Hamariweb.com / Islamuna.com

Copyright © Al-Ikhalsonline 2024.