عنوان: نماز میں قرآن مجید راگ کے ساتھ پڑھنے کا حکم(10180-No)

سوال: اگر کوئی شخص نماز میں تلاوت بطور راگ پڑھے تو اس کا کیا حکم ہے، نیز ایسے شخص کی اقتدا میں نماز جائز ہے کہ نہیں؟

جواب: واضح رہے کہ نماز میں قواعدِ تجوید کی رعایت رکھتے ہوئے خوش الحانی اور خوبصورت آواز میں قرآن مجید پڑھنا مستحب اور افضل عمل ہے، البتہ قواعدِ تجوید کے خلاف الفاظ کے اتار چڑھاؤ میں اس قدر مبالغہ کرنا کہ الفاظ کے اصل معنی ہی بدل کر غلط ہوجائے تو ایسی قراءت کرنا شرعا ممنوع ہے اور اس سے نماز بھی فاسد ہوجاتی ہے۔

۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔
دلائل:

الدر المختار مع رد المحتار: (421/6، ط: دار الفكر)

الترجيع بالقرآن والأذان بالصوت الطيب طيب إن لم يزد فيه الحروف وإن زاد كره له ولمستمعه.
(قوله الترجيع بالقرآن والأذان إلخ) الأولى التلحين أي التغني، لأن الترجيع في اللغة الترديد قال في المغرب: ومنه الترجيع في الأذان لأنه يأتي بالشهادتين خافضا بهما صوته، ثم يرجعهما رافعا بهما صوته اه.
وفي الذخيرة: وإن كانت الألحان لا تغير الكلمة عن وضعها، ولا تؤدي إلى تطويل الحروف التي حصل التغني بها، حتى يصير الحرف حرفين، بل لتحسين الصوت، وتزين القراءة لا يوجب فساد الصلاة، وذلك مستحب عندنا في الصلاة وخارجها، وإن كان يغير الكلمة من موضعها يفسد الصلاة لأنه منهي، وإنما يجوز إدخال المد في حروف المد واللين والهوائية والمعتل اه. وورد في تحسين القراءة بالصوت أحاديث، منها ما رواه الحاكم وغيره عن جابر - رضي الله عنه - بلفظ «حسنوا القرآن بأصواتكم فإن الصوت الحسن يزيد القرآن حسنا» " (قوله وإن زاد) بأن أخرج الكلمة عن معناها كره أي حرم.

واللہ تعالٰی اعلم بالصواب
دارالافتاء الاخلاص،کراچی

Print Full Screen Views: 278 Jan 23, 2023
namaz me /mein quran majeed raag k sath parhne ka hokom /hokum

Find here answers of your daily concerns or questions about daily life according to Islam and Sharia. This category covers your asking about the category of Salath (Prayer)

Managed by: Hamariweb.com / Islamuna.com

Copyright © Al-Ikhalsonline 2024.