عنوان: مردوں کا اذان سے پہلے نماز پڑھنا(10221-No)

سوال: مفتی صاحب! کیا مردوں کو نماز پڑھنے کے لئے اذان کا انتظار کرنا ضروری ہے یا ٹائم ہوتے ہی نماز پڑھ سکتے ہیں؟

جواب: واضح رہے کہ اگر وقت داخل ہونے کے بعد نماز پڑھی جائے تو وہ نماز ادا ہو جاتی ہے، چاہے اذان ہوئی ہو یا نہ ہوئی ہو، البتہ چونکہ مردوں کے لیے جماعت سے نماز پڑھنا ایسی سنت مؤکدہ ہے، جو حکم کے اعتبار سے واجب کے قریب ہے، اور مسجد میں جماعت کا اہتمام واجب کفایہ ہے، اس لیے مردوں کو بلا کسی عذر کے نماز کا وقت داخل ہوتے ہی انفرادی طور پر نماز نہیں پڑھنی چاہیے، کیونکہ انفرادی طور پر نماز پڑھنے سے جماعت سے نماز پڑھنے کا ثواب نہیں ملے گا۔

۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔
دلائل:

صحیح مسلم: (باب صلاۃ الجماعة من سنن الھدی، رقم الحدیث: 654، ط: دار إحياء التراث العربي)
عن أبي الأحوص، قال: قال عبد الله: لقد رأيتنا وما يتخلف عن الصلاة إلا منافق قد علم نفاقه، أو مريض، إن كان المريض ليمشي بين رجلين حتى يأتي الصلاة، وقال: إن رسول الله صلى الله عليه وسلم علمنا سنن الهدى، وإن من سنن الهدى الصلاة في المسجد الذي يؤذن فيه.

رد المحتار: (باب الأذان، 383/1، ط: دار الفکر)
لأن الأصل في مشروعية الأذان الإعلام بدخول الوقت.

الدر المختار: (552/1، ط: دار الفکر)
(والجماعة سنة مؤكدة للرجال) قال الزاهدي: أرادوا بالتأكيد الوجوب إلا في جمعة وعيد فشرط. وفي التراويح سنة كفاية، وفي وتر رمضان مستحبة على قول. وفي وتر غيره وتطوع على سبيل التداعي مكروهة.

و فیه ایضا: (باب الامامة، 554/1، ط: دار الفکر)
(وقيل واجبة وعليه العامة) أي عامة مشايخنا وبه جزم في التحفة وغيرها. قال في البحر: وهو الراجح عند أهل المذهب (فتسن أو تجب) ثمرته تظهر في الإثم بتركها مرة (على الرجال العقلاء البالغين الأحرار القادرين على الصلاة بالجماعة من غير حرج).

واللہ تعالٰی اعلم بالصواب
دارالافتاء الاخلاص،کراچی

Print Full Screen Views: 928 Feb 07, 2023
kia azan / azaan se / say pehle namaz parh sakte hai?

Find here answers of your daily concerns or questions about daily life according to Islam and Sharia. This category covers your asking about the category of Salath (Prayer)

Managed by: Hamariweb.com / Islamuna.com

Copyright © Al-Ikhalsonline 2024.