عنوان: نجس اجزاء پر مشتمل ہیئر ریموول کریم (Hair removal cream) کے استعمال کا حکم(10307-No)

سوال: اگر ہیئر ریموول کریم (Hair removal cream) میں حرام اجزاء شامل ہوں تو کیا اس کریم کو استعمال کر سکتے ہیں؟

جواب: واضح رہے کہ اگر ہیئر ریموول کریم (Hair removal cream) میں نجس اجزاء شامل ہوں، لیکن انقلابِ ماہیت (State change) کی وجہ سے اس نجس چیز کی ماہیت تبدیل ہو گئی ہو تو ایسی ہیئر ریموول کریم کا استعمال کرنا جائز ہوگا، بصورتِ دیگر اس کا استعمال کرنا جائز نہیں ہے۔

۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔
دلائل:

رد المحتار: (326/1، ط: دار الفكر)
وعبارة المجتبى: جعل ‌الدهن ‌النجس في ‌صابون يفتى بطهارته؛ لأنه تغير والتغير يطهر عند محمد ويفتى به للبلوى. اه. وظاهره أن دهن الميتة كذلك لتعبيره بالنجس دون المتنجس إلا أن يقال هو خاص بالنجس؛ لأن العادة في الصابون وضع الزيت دون بقية الأدهان تأمل، ثم رأيت في شرح المنية ما يؤيد الأول حيث قال: وعليه يتفرع ما لو وقع إنسان أو كلب في قدر الصابون فصار صابونا يكون طاهرا لتبدل الحقيقة. اه. ثم اعلم أن العلة عند محمد هي التغير وانقلاب الحقيقة وأنه يفتى به للبلوى كما علم مما مر، ومقتضاه عدم اختصاص ذلك الحكم بالصابون، فيدخل فيه كل ما كان فيه تغير وانقلاب حقيقة وكان فيه بلوى عامة.

الدر المختار: (326/1، ط: دار الفكر)
(لا) يكون نجسا (رماد قذر) وإلا لزم نجاسة الخبز في سائر الأمصار (و) لا (ملح كان حمارا) أو خنزيرا ولا قذر وقع في بئر فصار حمأة لانقلاب العين به يفتى.

واللہ تعالٰی اعلم بالصواب
دارالافتاء الاخلاص،کراچی

Print Full Screen Views: 989 Feb 28, 2023
najis ajza per mushtamil hair removal cream k estemal ka hokom /hokum

Find here answers of your daily concerns or questions about daily life according to Islam and Sharia. This category covers your asking about the category of Women's Issues

Managed by: Hamariweb.com / Islamuna.com

Copyright © Al-Ikhalsonline 2024.