عنوان: قرآنی آیات کے مونو گرام (Monogram) والے یونیفارم کے ساتھ بیت الخلاء جانا(10369-No)

سوال: ہمارے بچوں کے اسکول یونیفارم، کتابوں اور بیلٹ پر قرآن مجید کی آیت مبارکہ علم بالقلم لکھی ہوئی ہے، بچے چھوٹے ہیں، اس یونیفارم کے ساتھ بیت الخلاء (Toilet) میں جاتے ہیں۔ نیز یونیفارم ناپاک بھی کرتے ہیں۔ معلوم یہ کرنا ہے کہ کیا اسکول والوں کا قرآنی آیت کا لوگو (Logo) لگانا درست ہے؟

جواب: واضح رہے کہ اگر یونیفارم، کتابوں یا بیلٹ وغیرہ پر قرآنی آیات لکھنے کے بعد بے ادبی کا اندیشہ غالب ہو تو اس صورت میں یونیفارم وغیرہ پر قرآنی آیات لکھنے سے اجتناب کرنا چاہیے، جیسا کہ سوال میں مذکور ہے کہ بچے قرآنی آیت لکھے ہوئے یونیفارم کے ساتھ بیت الخلاء چلے جاتے ہیں، یہ بے ادبی کے زمرے میں آتا ہے، لہذا اسکول کی انتظامیہ کو اس بات کی طرف توجہ دلانی چاہیے، اگر وہ توجہ دلانے کے باوجود اس کی تلافی نہیں کر پاتے تو وہ گناہ گار ہوں گے۔
البتہ اس کی ایک مناسب صورت یہ ہو سکتی ہے کہ آیت قرآنی کو یونیفارم کے ساتھ نہ سیا جائے، بلکہ اس کا الگ سے بیج (Badge) وغیرہ بنا کر لگا دیا جائے، جب بیت الخلاء جانا ہو تو اسے اتار لیا جائے۔

۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔
دلائل:

رد المحتار: (باب الشهید، 157/3، ط: زکریا)
"وقدمنا قبیل باب المیاہ عن الفتح: أنه تکرہ کتابة القرآن وأسماء اللّٰه تعالیٰ علی الدراهم والمحاریب والجدران وما یفرش وما ذاک إلا لاحترامه وخشية وطئه ونحوہ مما فیه إهانة فالمنع هنا بالأولیٰ ما لم یثبت عن المجتهد أو ینقل فیه حدیث ثابت".

حاشیة الطحطاوي علی مراقي الفلاح: (كتاب الطهارة، ص: 54، ط: دار الكتب العلمية)
"ويكره الدخول للخلاء ومعه شيء مكتوب فيه اسم الله أو قرآن" لما روى أبو داود والترمذي عن أنس قال كان رسول الله صلى الله عليه وسلم إذا دخل الخلاء نزع خاتمه أي لأن نقشه محمد رسول الله قال الطيبي فيه دليل على وجوب تنحية المستنجي اسم الله تعالى واسم رسوله والقرآن اه وقال الأبهري وكذا سائر الرسل اه وقال ابن حجر استفيد منه أنه يندب لمريد التبرز أن ينحى كل ما عليه معظم من اسم الله تعالى أو نبي أو ملك فإن خالف كره لترك التعظيم اه وهو الموافق لمذهبنا".

الفتاوى الهندية: (كتاب الكراهية، 323/5، ط: رشيدية)
"بساط أو مصلى كتب عليه الملك لله يكره بسطه والقعود عليه واستعماله، وعلى هذا قالوا: لا يجوز أن يتخذ قطعة بياض مكتوب عليه اسم الله تعالى علامة فيما بين الأوراق لما فيه من الابتذال باسم الله تعالى، ولو قطع الحرف من الحرف أو خيط على بعض الحروف في البساط أو المصلى حتى لم تبق الكلمة متصلة لم تسقط الكراهة، وكذلك لو كان عليهما الملك لا غير، وكذلك الألف وحدها واللام وحدها، كذا في الكبرى.إذا كتب اسم فرعون أو كتب أبو جهل على غرض يكره أن يرموا إليه؛ ‌لأن ‌لتلك ‌الحروف ‌حرمة".

واللہ تعالٰی اعلم بالصواب
دارالافتاء الاخلاص،کراچی

Print Full Screen Views: 452 Mar 13, 2023
qurani ayat / ayaat k monogram wale uniform k sath baitul khula / bait ulkhala jana

Find here answers of your daily concerns or questions about daily life according to Islam and Sharia. This category covers your asking about the category of Prohibited & Lawful Things

Managed by: Hamariweb.com / Islamuna.com

Copyright © Al-Ikhalsonline 2024.