عنوان: قے (الٹی) سے وضو کب ٹوٹتا ہے؟(10423-No)

سوال: قے سے کب وضو نہیں ٹوٹتا ہے؟

جواب: قے سے وضو ٹوٹنے کے حکم میں مندرجہ ذیل تفصیل ہے:
1) اگر کھانا، پانی، پِت یا جمے ہوئے خون کی قے ہو، اور منہ بھر کر ہو تو وضو ٹوٹ جاتا ہے، اور اگر منہ بھر کر نہ ہو تو وضو نہیں ٹوٹتا۔
2) اور اگر خون کی قے ہو اور وہ خون پتلا ہو ( یعنی جما ہوا نہ ہو، بلکہ بہنے والا ہو) تو اس سے وضو ٹوٹ جاتا ہے، چاہے منہ بھر کر ہو یا کم ہو۔
3)اگر بلغم کی قے ہو تو اس سے وضو نہیں ٹوٹتا اگرچہ منہ بھر کر ہو۔
(نوٹ) منہ بھر کر قے ہونے کا مطلب یہ ہے کہ قے کا روکنا بغیر مشقت کے ممکن نہ ہو۔

۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔
دلائل:

الهداية: (26/1، ط: مکتبة رحمانیة)
"والقئ ملء الفم۔۔۔وهذا إذا قاء مرة أو طعاما أو ماء فإن قاء بلغما فغير ناقض عند أبي حنيفة ومحمد رحمهما الله. وقال أبو يوسف رحمہ اللہ: ناقض إذا كان ملء الفم" والخلاف في المرتقى من الجوف أما النازل من الرأس فغير ناقض بالاتفاق لأن الرأس ليس بموضع النجاسة لأبي يوسف رحمہ اللہ أنه نجس بالمجاورة
ولهما أنه لزج لا تتخلله النجاسة وما يتصل به قليل والقليل في القيء غير ناقض۔
ولو قاء دما هو علق يعتبر فيه ملء الفم لأنه سودءا محترقة، وإن كان مائعا فكذلك عند محمد رحمہ اللّٰہ اعتبارا بسائر أنواعه وعندهما إن سال بقوة نفسه ينتقض الوضوء وإن كان قليلا لأن المعدة ليست بمحل الدم فيكون من قرحة في الجوف۔

الفتاوی الھندیة: (11/1، ط: دار الفکر)
(ومنها القيء) لو قلس ملء فيه مرة أو طعاما أو ماء نقض. كذا في المحيط والحد الصحيح في ملء الفم أن لا يمكنه إمساكه إلا بكلفة ومشقة. كذا في محيط السرخسي.

واللّٰه تعالٰی اعلم بالصواب
دارالافتاء الاخلاص،کراچی

Print Full Screen Views: 458 May 01, 2023
qay / ulti se / say wazu kab tot ta / toot ta hai

Find here answers of your daily concerns or questions about daily life according to Islam and Sharia. This category covers your asking about the category of Salath (Prayer)

Managed by: Hamariweb.com / Islamuna.com

Copyright © Al-Ikhalsonline 2024.