عنوان: بیٹھے بیٹھے سجدہ تلاوت ادا کرنا (10481-No)

سوال: قرآن کی تلاوت کے دوران سجدہ والی آیت تلاوت کرنے پر فورا بیٹھے بیٹھے سجدہ ادا کر سکتے ہیں؟ رہنمائی فرمائیں۔

جواب: سجدہ تلاوت کرنے کا افضل طریقہ یہ ہے کہ آدمی پہلے کھڑا ہو اور پھر الله اکبر کہہ کر سجدہ میں جائے اور سجدہ کرنے کے بعد الله اکبر کہتے ہوئے سیدھا کھڑا ہوا جائے، سجدہ تلاوت کے لیے کھڑا ہونا اور اسی طرح سجدہ تلاوت کے بعد کھڑے ہونے کو فقہاء نے مستحب لکھا ہے۔ البتہ اگر کوئی شخص کھڑا نہ ہو، اور بیٹھے بیٹھے سجدہ تلاوت ادا کرلے تو اس سے بھی واجب ادا ہو جائے گا۔

۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔
دلائل:

البحر الرائق: (137/2، ط: دار الکتاب الاسلامی)
ومما يستحب لأدائها أن يقوم فيسجد؛ لأن الخرور سقوط من القيام والقرآن ورد به وهو مروي عن عائشة - رضي الله عنها -، وإن لم يفعل لم يضره، وما وقع في السراج الوهاج من أنه إذا كان قاعدا لا يقوم لها فخلاف المذهب، وفي المضمرات يستحب أن يقوم ويسجد ويقوم بعد رفع الرأس من السجدة ولا يقعد اه. والثاني غريب وأفاد في القنية أنه يقوم لها وإن كانت كثيرة وأراد أن يسجدها مترادفة.

منحة الخالق علی البحر الرائق: (137/2، ط: دار الکتاب الاسلامی)
قلت: والظاهر أن في نسخته سقطا؛ لأن الذي رأيته في الظهيرية، وكذا في التتارخانية معزيا إليها وإذا رفع رأسه من السجود يقوم، ثم يقعد، وكذا قال في شرح المنية، وفي الظهيرية أنه يستحب القيام بعد الرفع منها أيضا.

الھندیة: (135/1، ط: دار الفکر)
والمستحب أنه إذا أراد أن يسجد للتلاوۃ یقوم و یسجد وإذا رفع رأسه من السجود يقوم ثم يقعد، كذا في الظهيرية۔

واللّٰه تعالٰی اعلم بالصواب
دارالافتاء الاخلاص،کراچی

Print Full Screen Views: 697 May 10, 2023
bethe bethe / bethey / bethey sajda tilawat ada karna

Find here answers of your daily concerns or questions about daily life according to Islam and Sharia. This category covers your asking about the category of Salath (Prayer)

Managed by: Hamariweb.com / Islamuna.com

Copyright © Al-Ikhalsonline 2024.