عنوان: تشہد میں وضو ٹوٹ جانے کا حکم(1062-No)

سوال: مفتی صاحب ! اگر آخری رکعت میں تشہد کے وقت وضو ٹوٹ جائے، جبکہ سارے فرائض پورے ہو چکے ہوں، تو کیا نماز دوبارہ پڑھنی پڑے گی نئے وضو کےساتھ؟

جواب: اگر قعدے میں التحیات پڑھنے سے پہلے یا التحیات مکمل ہونے کے بعد وضو ٹوٹ جائے، تو چونکہ سلام پھیرنا واجب ہے، لہذا بہتر تو یہ ہے کہ وضو کر کے دوبارہ پوری نماز ادا کی جائے، تاہم اگر اسی حالت میں جاکر دوبارہ وضو کر لیا جائے، اور اس دوران کسی سے بات چیت نہ کی جائے، پھر جلدی سے واپس آکر جہاں نماز چھوڑی تھی، وہیں سے بقیہ نماز ادا کی جائے، تو ایسا کرنا بھی جائز ہے۔

۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔
دلائل:

بدائع الصنائع: (194/1، ط: دار الکتب العلمیة)
وأما الذي هو عند الخروج من الصلاة فلفظ السلام عندنا...أما صفته فإصابة لفظة السلام ليست بفرض عندنا ولكنها واجبة، ومن المشايخ من أطلق اسم السنة عليها وأنها لا تنافي الوجوب لما عرف.

و فیہ ایضا: (24/1، ط: دار الکتب العلمیة)
(ولنا) ما روي عن أبي أمامة الباهلي - رضي الله عنه - أنه قال: دخلت على رسول الله - صلى الله عليه وسلم - فغرفت له غرفة، فأكلها، فجاء المؤذن فقلت: الوضوء يا رسول الله، فقال - صلى الله عليه وسلم - إنما علينا الوضوء مما يخرج ليس مما يدخل وعلق الحكم بكل ما يخرج أو بمطلق الخارج من غير اعتبار المخرج، إلا أن خروج الطاهر ليس بمراد، فبقي خروج النجس مرادا.
وروي عن عائشة - رضي الله عنها - عن رسول الله - صلى الله عليه وسلم - أنه قال «من قاء، أو رعف في صلاته فلينصرف، وليتوضأ، وليبن على صلاته ما لم يتكلم» ، والحديث حجة على الشافعي في فصلين في وجوب الوضوء بخروج النجس من غير السبيلين، وفي جواز البناء عند سبق الحدث في الصلاة.

فتاوی عثمانی: (374/1، ط: معارف القرآن)

واللہ تعالٰی اعلم بالصواب
دارالافتاء الاخلاص،کراچی

Print Full Screen Views: 1696 Mar 20, 2019
Tashhud mai wuzu toot jana, Ruling on ablution getting invalidated during tashahhud

Find here answers of your daily concerns or questions about daily life according to Islam and Sharia. This category covers your asking about the category of Salath (Prayer)

Managed by: Hamariweb.com / Islamuna.com

Copyright © Al-Ikhalsonline 2024.