عنوان: بچوں میں نماز، روزے کا شوق پیدا کرنے کے لئے مقابلہ منعقد کرنا (1092-No)

سوال: بچوں میں نماز کا شوق پیدا کرنے کیلئے مقابلے کرواکر انعام دینا درست ہے یا نہیں؟ جیسا کہ آج کل بیت السلام والے کر رہے ہیں۔

جواب: بچوں میں نماز، روزے کا شوق پیدا کرنے کے لئے اس طرح کےمقابلے منعقد کرنا نہ صرف جائز، بلکہ امر مستحسن ہے۔

۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔
دلائل:

تفسیر القرطبی: (165/2، ط: دار الکتب المصریة)
الثالثة- قوله تعالى:"استبقوا الخيرات " أي إلى الخيرات، فحذف الحرف، أي بادروا ما أمركم الله عز وجل من استقبال البيت الحرام، وإن كان يتضمن الحث على المبادرة والاستعجال إلى جميع الطاعات بالعموم، فالمراد ما ذكر من الاستقبال لسياق الآي. والمعنى المراد المبادرة بالصلاة أول وقتها، والله تعالى أعلم.

شعب الایمان للبیھقی: (رقم الحدیث: 1163)
عن المعرور بن سويد، عن عمر رضي الله عنه، قال: " يا معشر القراء ارفعوا رءوسكم ما أوضح الطريق، فاستبقوا الخيرات، ولا تكونوا كلا على المسلمين "

مرقاة المفاتیح: (رقم الحدیث: 1104، 855/3، ط: دار الفکر)
وعن عائشة رضي الله عنها، قالت: قال رسول الله صلى الله عليه وسلم: " «لا يزال قوم يتأخرون عن الصف الأول، حتى يؤخرهم الله في النار» ". رواه أبو داود.
(وعن عائشة قالت: قال رسول الله صلى الله عليه وسلم: " لا يزال قوم يتأخرون عن الصف الأول) : ونحوه من المسابقة في الخيرات والمسارعة إلى المبرات

واللہ تعالٰی اعلم بالصواب
دارالافتاء الاخلاص،کراچی

Print Full Screen Views: 400 Mar 21, 2019
bachon mein namaz, rozy / roze ka shouq paeda / peda karny / karney ky liye moqabla munaqed karna, compitation among childern to knee for prayer and fasting

Find here answers of your daily concerns or questions about daily life according to Islam and Sharia. This category covers your asking about the category of Salath (Prayer)

Managed by: Hamariweb.com / Islamuna.com

Copyright © Al-Ikhalsonline 2024.