عنوان: مکروہ اوقات میں سجدہ تلاوت کی ادائیگی کا حکم (11006-No)

سوال: ۱) کیا عصر یا دیگر ممنوع اوقات میں سجدہ تلاوت کرسکتے ہیں؟ (۲) جب ہم عصر یا فجر کے بعد کے ممنوع ہونا کہتے ہیں تو اس سے فجر کا وقت داخل ہونے کے بعد مراد ہے یا پھر نماز کی ادایئگی کے بعد دوسری نماز کی ممانعت ہے؟

جواب: ۱) اگر آیتِ سجدہ مکروہ اوقات (طلوع، زوال اور غروبِ آفتاب) میں تلاوت کی گئی ہو تو ان اوقات میں سجدہ تلاوت کی ادائیگی جائز ہے، لیکن مکروہ تنزیہی ہے، اس لئے بہتر یہ ہے کہ مکروہ وقت ختم ہوجانے کے بعد سجدہ تلاوت ادا کیا جائے، اور اگر آیتِ سجدہ کی تلاوت مکروہ اوقات کے علاوہ کسی اور وقت میں کی گئی ہو تو ایسی صورت میں مکروہ اوقات میں سجدہ تلاوت کرنا مکروہ تحریمی ہے۔
۲) فجر کے وقت دوسری نماز کے مکروہ ہونے سے مراد یہ ہے کہ صبحِ صادق یعنی فجر کا وقت داخل ہونے کے بعد دو رکعت سنت اور دو رکعت فرض کے علاوہ اشراق تک نفل نماز پڑھنا مکروہ تحریمی ہے اور عصر کی نماز کے بعد غروب تک نفل نماز پڑھنا مکروہ ہے، البتہ اس دوران قضاء نماز اور سجدہ تلاوت ادا کرنا جائز ہے۔

۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔
دلائل:

تحفة الفقهاء: (106/1، ط: دار الكتب العلمية)
أما الأوقات الأخر التي تكره الصلاة فيها لمعنى في غير الوقت فمنها بعد طلوع الفجر إلى أن يصلي الفجر وبعد صلاة الفجر إلى أن تطلع الشمس وبعد صلاة العصر إلى أن تتغيرذ الشمس للغروب فلا خلاف أن أداء التطوع المبتدأ مكروه فيها ولا خلاف أن قضاء الفرائض والواجبات يجوز فيها من غير كراهة۔

الفتاوى الهندية: (52/1، ط دار الفکر)
"ثلاث ساعات لاتجوز فيها المكتوبة ولا صلاة الجنازة ولا سجدة التلاوة إذا طلعت الشمس حتى ترتفع وعند الانتصاف إلى أن تزول وعند احمرارها إلى أن يغيب إلا عصر يومه ذلك فإنه يجوز أداؤه عند الغروب. هكذا في فتاوى قاضي خان قال الشيخ الإمام أبو بكر محمد بن الفضل ما دام الإنسان يقدر على النظر إلى قرص الشمس فهي في الطلوع.
كذا في الخلاصة. هذا إذا وجبت صلاة الجنازة وسجدة التلاوة في وقت مباح وأخرتا إلى هذا الوقت فإنه لا يجوز قطعا أما لو وجبتا في هذا الوقت وأديتا فيه جاز؛ لأنها أديت ناقصة كما وجبت. كذا في السراج الوهاج وهكذا في الكافي والتبيين لكن الأفضل في سجدة التلاوة تأخيرها وفي صلاة الجنازة التأخير مكروه. هكذا في التبيين ولايجوز فيها قضاء الفرائض والواجبات الفائتة عن أوقاتها كالوتر. هكذا في المستصفى والكافي".

احسن الفتاوی: (136/2، ط: سعید)

واللہ تعالٰی اعلم بالصواب
دارالافتاء الاخلاص،کراچی

Print Full Screen Views: 313 Sep 05, 2023
oqate / auqate makroha me / mein sajda / sajdah tilawat ki adaigi ka hokom /hokum

Find here answers of your daily concerns or questions about daily life according to Islam and Sharia. This category covers your asking about the category of Salath (Prayer)

Managed by: Hamariweb.com / Islamuna.com

Copyright © Al-Ikhalsonline 2024.