عنوان: تنہا فرض نماز پڑھنے کے بعد دوباره اسی فرض کو جماعت سے پڑھنے کا حکم(1140-No)

سوال: مسجد میں تنہا فرض نماز ادا کرنے کے بعد اگر جماعت کھڑی ہوجائے تو کیا وہی نماز جماعت کے ساتھ دوبارہ نماز پڑھ سکتے ہیں؟

جواب: اگر کسی نے تنہا فرض نماز پڑھ لی، تو فرض ادا ہوگیا، اب اگر اسی فرض کی جماعت ہورہی ہو، تو یہ شخص نفل کی نیت سے ظہر اور عشاء کی نماز میں شامل ہوجائے اور فجر، عصر اور مغرب کی نماز میں شامل نہ ہو، کیونکہ فجر اور عصر کی نماز کے بعد نفل مکروہ ہے اور مغرب کی چونکہ تین رکعات ہوتی ہیں اور نفل میں تین رکعت کا ثبوت نہیں ہے۔

۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔
دلائل:

مرقاة المفاتیح: (رقم الحدیث: 1152، 885/3، ط: دار الفکر)
«عن يزيد بن الأسود رضي الله عنه، قال: شهدت مع النبي صلى الله عليه وسلم حجته، فصليت معه صلاة الصبح في مسجد الخيف، فلما قضى صلاته وانحرف. فإذا هو برجلين في آخر القوم لم يصليا معه، قال: " علي بهما "، فجيء بهما ترعد فرائصهما. فقال: " ما منعكما أن تصليا معنا؟ " فقالا: يا رسول الله! إنا كنا قد صلينا في رحالنا، قال: " فلا تفعلا، إذا صليتما في رحالكما، ثم أتيتما مسجد جماعة فصليا معهم، فإنها لكما نافلة» ". رواه الترمذي، وأبو داود، والنسائي.
(لكما نافلة) : أو الصلاة بالجماعة في المسجد زائدة في المثوبة. قال ابن الهمام: الصارف للأمر من الوجوب جعلها نافلة، والجواب هو معارض بما تقدم من حديث النهي عن النفل بعد العصر والصبح، وهو مقدم لزيادة قوته، ولأن المانع مقدم، أو يحمل على ما قبل النهي في الأوقات المعلومة جمعا بين الأدلة، وكيف وفيه حديث صريح أخرجه الدارقطني، عن ابن عمر، أن النبي صلى الله عليه وسلم قال: " «إذا صليت في أهلك ثم أدركت فصلها إلا الفجر والمغرب»

واللہ تعالٰی اعلم بالصواب
دارالافتاء الاخلاص،کراچی

Print Full Screen Views: 1933 Mar 26, 2019
Tanha Farz namaz parhnay kay baad dubara isi farz ko jamat say parhnay ka hukum, Ruling on performing the same Salat in congregation again after performing the obligatory Salat alone

Find here answers of your daily concerns or questions about daily life according to Islam and Sharia. This category covers your asking about the category of Salath (Prayer)

Managed by: Hamariweb.com / Islamuna.com

Copyright © Al-Ikhalsonline 2024.