عنوان: فجر کی سنتیں جماعت کھڑی ہو جانے کے بعد مسجد میں کہاں ادا کریں؟(16-No)

سوال: فجر کی سنتیں مسجد میں کہاں پڑھنی چاہیے ؟بعض لوگ جماعت کھڑی ہوتی ہے اور وہیں پچھلی صفوں میں سنتیں پڑھ رہے ہوتے ہیں، کیا یہ طریقہ صحیح ہے؟

جواب: جب فجر کی جماعت کھڑی ہو جائے تو فجر کی سنتیں جماعت سے علیحدہ جگہ پر پڑھنی چاہیے یعنی اگر نماز اندر ہال میں ہو رہی ہو تو سنتیں باہرصحن میں پڑھیں اور اگر نماز باہر صحن میں ہو رہی ہو تو سنتیں اندر ہال میں پڑھیں اور اگر ایسی سہولت نہ ہو تو پیچھے صفوں میں پڑھ سکتا ہے،البتہ بلا عذر امام کے بالکل پیچھے ادا کرنا مکروہ ہے۔

۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔
دلائل:

مصنف عبد الرزاق: (2/ 444، رقم الحديث:4021)
عن عبداللہ بن ابی موسی قال جاء نا ابی مسعود والامام یصلی الصبح فصلی رکعتین إلی ساریة ولم یکن صلی رکعتی الفجر

رد المحتار: (56/2، ط: دار الفکر)
(قوله عند باب المسجد) أي خارج المسجد كما صرح به القهستاني. وقال في العناية لأنه لو صلاها في المسجد كان متنفلا فيه عند اشتغال الإمام بالفريضة وهو مكروه۔۔۔۔الحاصل ان السنة في سنة الفجر أن يأتي بها في بيته، وإلا فإن كان عند باب المسجد مكان صلاها فيه، وإلا صلاها في الشتوي أو الصيفي إن كان للمسجد موضعان، وإلا فخلف الصفوف عند سارية، لكن فيما إذا كان للمسجد موضعان والإمام في أحدهما۔

البحر الرائق: (280/2، ط: دار الکتاب الاسلامی)
السنة في السنن أن يأتي بها في بيته أو عند باب المسجد وإن لم يمكن ففي المسجد الخارج وإن كان المسجد واحدا فخلف الأسطوانة ونحو ذلك أو في آخر المسجد بعيدا عن الصفوف في ناحية منه وتكره في موضعين الأول أن يصليها مخالطا للصف مخالفا للجماعة الثاني أن يكون خلف الصف من غير حائل بينه وبين الصف والأول أشد كراهة من الثاني۔

واللہ تعالٰی اعلم بالصواب
دارالافتاء الاخلاص،کراچی

Print Full Screen Views: 945 Dec 21, 2018
fajar fajr ki sunnatai jamat khari hojanay honay hojane k baad masjid mai kaha ada karai, Where should the Sunnah of Fajr be performed in the mosque after the congregation has been formed?

Find here answers of your daily concerns or questions about daily life according to Islam and Sharia. This category covers your asking about the category of Salath (Prayer)

Managed by: Hamariweb.com / Islamuna.com

Copyright © Al-Ikhalsonline 2024.