عنوان: قضاء نمازوں میں رکوع و سجدہ کی تسبیحات میں کمی کرنے کا حکم(1622-No)

سوال: السلام علیکم، قضا نمازوں کی ادائیگی میں کیا صرف فرائض کی ادائیگی کی جاسکتی ہیں؟ رکوع اور سجدہ کی تسبیحات کیا صرف ایک مرتبہ پڑھ سکتے ہیں؟ اور قعدہ اخیرہ میں صرف التحیات پڑھ سکتے ہیں؟

جواب: واضح رہے کہ فرض نماز چاہے ادا ہو یا قضاء، اس میں رکوع و سجدہ کی تسبیحات کم از کم تین مرتبہ پڑھنا مسنون ہے، اس سے زیادہ پڑھنا مستحب ہے۔
لہذا بلا عذر تین مرتبہ سے کم پڑھنے کی صورت میں نماز ادا تو ہو جاتی ہے، لیکن مکروہ ہوتی ہے۔( یعنی ثواب کم ملتاہے)۔

۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔
دلائل:

الدر المختار مع رد المحتار: (494/1)

(ويسبح فيه) وأقله (ثلاثاً) فلو تركه أو نقصه كره تنزيهاً....الخ
والحاصل: أن في تثليث التسبيح في الركوع والسجود ثلاثة أقوال عندنا، أرجحها من حيث الدليل الوجوب تخريجاً على القواعد المذهبية، فينبغي اعتماده كما اعتمد ابن الهمام ومن تبعه رواية وجوب القومة والجلسة والطمأنينة فيهما كما مر. وأما من حيث الرواية فالأرجح السنية؛ لأنها المصرح بها في مشاهير الكتب، وصرحوا بأنه يكره أن ينقص عن الثلاث وأن الزيادة مستحبة بعد أن يختم على وتر خمس أو سبع أو تسع ما لم يكن إماماً فلايطول، وقدمنا في سنن الصلاة عن أصول أبي اليسر أن حكم السنة أن يندب إلى تحصيلها ويلام على تركها مع حصول إثم يسير وهذا يفيد أن كراهة تركها فوق التنزيه وتحت المكروه تحريماً. وبهذا يضعف قول البحر: إن الكراهة هنا للتنزيه؛ لأنه مستحب وإن تبعه الشارح وغيره، فتدبر".

واللہ تعالٰی اعلم بالصواب
دارالافتاء الاخلاص،کراچی

Print Full Screen Views: 469 May 29, 2019
qaza namazo / namazon me / mein ruko wa sajda ki tasbihat me / mein kami karne / karney ka hokom / hokum, Ruling on reducing the tasbeehat of ruku 'and sajdah in qadha / missed prayers

Find here answers of your daily concerns or questions about daily life according to Islam and Sharia. This category covers your asking about the category of Salath (Prayer)

Managed by: Hamariweb.com / Islamuna.com

Copyright © Al-Ikhalsonline 2024.