عنوان: لڈو (Ludo) کھیلنے کا حکم(1719-No)

سوال: حضرت! کیا لڈو کھیلنا حرام ہے؟ اور کیا جو گیم ڈسک سے کھیلے جاتے ہیں، وہ حرام ہیں، جب کہ ان میں شرط بھی نہ لگی ہو؟

جواب: واضح رہے کہ ہر وہ کھیل جس میں نہ آخرت کا فائدہ ہو اور نہ دنیا کا، بلکہ انسان کے قیمتی اوقات کے ضیاع کا سبب ہو جیسے: لوڈو اور کیرم بورڈ وغیرہ، ایسے بے معنی اور بلافائدہ کاموں میں اپنے وقت کو لگانا کوئی دانشمندی نہیں ہے۔البتہ کسی شرط کے بغیر صرف تفریح طبع اور ذہنی ورزش کے لیے اگر کبھی کبھار کھیل لیا جائے تو اس کی گنجائش ہے۔تاہم اس میں اتنا انہماک ( جیسا کہ اس جیسے کھیلوں میں ہونا معروف ہے) کہ جس سے فرائض و واجبات کی ادائیگی میں کوتاہی ہو، اس صورت میں یہ جائز نہیں ہوگا۔

۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔
دلائل:

البحر الرائق: (کتاب الکراھیة، 189/8)
"ویکرہ اللعب بالشطرنج والنرد والاربعۃ عشر لقولہٖ علیہ السلام کل لعب حرام الاّ ملاعبۃ الرجل مع زوجتہ وقوسہ وفرسہ لانہٗ یصد عن الجمیع والجماعات وسبب لوقوع فی فواحش الکلام۔"

رد المحتار: (کتاب الکراھیة، 395/6)
وکرہ کل لھو لقولہ علیہ السلام کل لھو حرامٌ اِلَاّ ثلاثۃ۔الخ".

تکملة فتح الملھم:(4/ 435)
’’فالضابط في هذا . . . أن اللهو المجرد الذي لا طائل تحته، وليس له غرض صحيح مفيد في المعاش ولا المعاد حرام اور مكروه تحريما، . . . وما كان فيه غرض ومصلحة دينية أو دنيوية، فإن ورد النهي عنه من الكتاب أو السنة . . . كان حراماً أو مكروهاً تحريماً، ... وأما مالم يرد فيه النهي عن الشارع وفيه فائدة ومصلحة للناس، فهو بالنظر الفقهي علي نوعين ، الأول ما شهدت التجربة بأن ضرره أعظم من نفعه ومفاسده أغلب علي منافعه، وأنه من اشتغل به الهاه عن ذكر الله وحده وعن الصلاة والمساجد التحق ذلك بالمنهي عنه لاشتراك العلة فكان حراماً أو مكروهاً.
والثاني ماليس كذالك فهو أيضاً إن اشتغل به بنية التلهي والتلاعب فهو مكروه، وإن اشتغل به لتحصيل تلك المنفعة وبنية استجلاب المصلحة فهو مباح، بل قد ير تقي إلى درجة الاستحباب أو أعظم منه . . . وعلي هذا الأصل فالألعاب التي يقصد بها رياضة الأبدان أو الأذهان جائزة في نفسها مالم يشتمل علي معصية أخري، وما لم يؤد الانهماك فيها إلى الاخلال بواجب الإنسان في دينه و دنياه".

واللہ تعالٰی اعلم بالصواب
دارالافتاء الاخلاص،کراچی

Print Full Screen Views: 2214 Jun 28, 2019
ludo khailnay ka hukum, Order to play "Ludo"

Find here answers of your daily concerns or questions about daily life according to Islam and Sharia. This category covers your asking about the category of Prohibited & Lawful Things

Managed by: Hamariweb.com / Islamuna.com

Copyright © Al-Ikhalsonline 2024.