عنوان: علم الاعداد کے ذریعے نام رکھنے کا شرعی حکم(174-No)

سوال: کیا نام رکھنے میں علم الاعداد کا لحاظ رکھنا ضروری ہے یا اس سے نام رکھنے پر کوئی اثر پڑتا ہے؟ علم الاعداد کے بارے میں ہمارے علمائے کرام کیا فرماتے ہیں؟

جواب: واضح رہے کہ علم الاعداد کےذریعے نام رکھنے اوران اعداد کےناموں پر اثرات مرتب ہونے کی شرعا کوئی حیثیت نہیں ہے، تاہم اگران اعداد کو مؤثر نہ سمجھا جائے اور نام بامعنی ہو تو وہ نام رکھنے کی گنجائش ہے، البتہ بہتر یہی ہے کہ بچے کا نام انبیاء کرام علیہم السلام، صحابہ کرام رضوان اللہ علیہم اجمعین، تابعین یا اولیاء اللہ کے ناموں میں سے کسی کے نام پر رکھا جائے یا اس کے علاوہ کوئی اچھے معنی والا نام رکھا جائے۔

۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔
دلائل:

صحیح مسلم: (رقم الحدیث: 2132، 1682/3، ط: دار إحياء التراث العربي)
عن ابن عمر قال قال رسول اللّٰہ صلی اللّٰہ علیہ وسلم: ان احب اسمائکم الیٰ اللّٰہ عبداللّٰہ وعبد الرحمن۔

سنن ابي داؤد: (رقم الحدیث: 4950، 305/7، ط: دارالرسالة العالمية)
قال رسول الله صلى الله عليه وسلم: «تسموا بأسماء الأنبياء، وأحب الأسماء إلى الله عبد الله، وعبد الرحمن ...الخ

مصنف عبدالرزاق: (رقم الحديث: 20715، 468/8، ط: دار التأصيل)
عن ابن عباس، قال: إن قوما يحسبون أبا جاد، وينظرون في النجوم، ولا أرى لمن فعل ذلك من خلاق.

الموسوعة الفقھیة الکویتیة: (311/11، ط: دار السلاسل)
الأصل جواز التسمية بأي اسم إلا ما ورد النهي عنه۔۔وتستحب التسمية بكل اسم معبد مضاف إلى الله سبحانه وتعالى، أو إلى أي اسم من الأسماء الخاصة به سبحانه وتعالى؛ لأن الفقهاء اتفقوا على استحسان التسمية به. وأحب الأسماء إلى الله عبد الله وعبد الرحمن. وقال سعيد بن المسيب: أحبها إلى الله أسماء الأنبياء.

مجموع فتاوى ابن العثيمين: (548/9، ط: دار الوطن)
(وقوله: (أباجاد) . هي: أبجد هوز حطي كلمن سعفص قرشت ثخذ ضطغ ... وتعلم أباجاد ينقسم إلى قسمين:
الأول: تعلم مباح بأن نتعلمها لحساب الجمل، وما أشبه ذلك، فهذا لا بأس به، ومازال أناس يستعملونها، حتى العلماء يؤرخون بها، ۔۔۔۔(فقوله: (اغفر لنا) لو عددناها حسب الجمل صارت ١٣٦٢ ه.
وقد اعتنى بها العلماء في العصور الوسطى، حتى في القصائد الفقهية والنحوية وغيرها. ويؤرخون بها مواليد العلماء ووفياتهم، ولم يرد ابن عباس هذا القسم.الثاني: محرم، وهو كتابة (أباجاد) كتابة مربوطة بسير النجوم وحركتها وطلوعها وغروبها، وينظرون في النجوم ليستدلوا بالموافقة أو المخالفة على ما سيحدث في الأرض، إما على سبيل العموم، كالجدب والمرض والجرب وما أشبه ذلك، أو على سبيل الخصوص، كأن يقول لشخص: سيحدث لك مرض أو فقر أو سعادة أو نحس في هذا وما أشبه ذلك، فهم يربطون هذه بهذه، وليس هناك علاقة بين حركات النجوم واختلاف الوقائع في الأرض.

کفایت المفتی: (222/9، ط: دار الاشاعت)
ابجد کے موافق اعداد کا شمار اور اعتبار کرنابعض چیزوں (مثلاً تاریخِ وفات یا تاریخِ پیدائش )میں جائز ہے،لیکن ''علمِ ابجد'' اور ''نمرالوجی'' کے ذریعہ ایسا کام لیناجیساکہ علمِ نجوم میں لیاجاتاہے، جیسے فال نکالنا، زائچے بناکر کسی کے حالات معلوم کرنا اور اس پر یقین کرنا وغیرہ یہ جائز نہیں ۔

واللہ تعالٰی اعلم بالصواب
دارالافتاء الاخلاص،کراچی

Print Full Screen Views: 2406 Dec 27, 2018
ilmul aadaad ke zaryey naam rakhna/ilmul adaad ke / key zariye nam rakhne ka shari hukum, علم الاعداد name anyone by

Find here answers of your daily concerns or questions about daily life according to Islam and Sharia. This category covers your asking about the category of Beliefs

Managed by: Hamariweb.com / Islamuna.com

Copyright © Al-Ikhalsonline 2024.