عنوان: کمرے میں کارٹون والے اسٹیکرز لگے ہونے کی صورت میں نماز کا حکم(1769-No)

سوال: السلام علیکم، مفتی صاحب! اگر ہم گھر میں نماز پڑھ رہے ہوں اور کمرہ میں کارٹون والے اسٹیکرز لگے ہوں تو کیا نماز ہو جائے گی؟

جواب: جس کمرے کے اندر جاندار کی تصویر لگی ہوئی ہو، چاہے اوپر ہو یا نیچے زمین پر ہو، سامنے ہو یا پیچھے ہو، دائیں ہو یا بائیں ہو تو اس کمرے کے اندر نماز پڑھنا مکروہ تحریمی ہے۔
سب سے زیادہ کراہت اس تصویر میں ہے، جو نمازی کے سامنے جانب قبلہ میں ہو، پھر وہ جو نمازی کے سر کے او پر معلق ہو، پھر وہ جو اس کے داہنے ہو، پھر وہ جو بائیں ہو، اور سب سے کم کراہت اس میں ہے کہ نمازی کے پیچھے کسی دیوار وغیرہ میں ہو۔

۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔
دلائل:

البحر الرائق: (29/2، ط: دار الکتاب الاسلامی)
(قوله ولبس ثوب فيه تصاوير) لأنه يشبه حامل الصنم فيكره وفي الخلاصة وتكره التصاوير على الثوب صلى فيه أو لم يصل اه.
وهذه الكراهة تحريمية وظاهر كلام النووي في شرح مسلم الإجماع على تحريم تصويره صورة الحيوان وأنه قال قال أصحابنا وغيرهم من العلماء تصوير صور الحيوان حرام شديد التحريم وهو من الكبائر لأنه متوعد عليه بهذا الوعيد الشديد المذكور في الأحاديث يعني مثل ما في الصحيحين عنه - صلى الله عليه وسلم - «أشد الناس عذابا يوم القيامة المصورون يقال لهم أحيوا ما خلقتم»۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔وأشدها كراهة ما يكون على القبلة أمام المصلي والذي يليه ما يكون فوق رأسه والذي يليه ما يكون عن يمينه ويساره على الحائط والذي يليه ما يكون خلفه على الحائط أو الستر

الدر المختار: (647/1، ط: دار الفکر)
(ولبس ثوب فيه تماثيل) ذي روح، وأن يكون فوق رأسه أو بين يديه أو (بحذائه) يمنة أو يسرة أو محل سجوده (تمثال) ولو في وسادة منصوبة لا مفروشة (واختلف فيما إذا كان) التمثال (خلفه والأظهر الكراهة۔۔۔)

واللہ تعالٰی اعلم بالصواب
دارالافتاء الاخلاص،کراچی

Print Full Screen Views: 2474 Jul 10, 2019
tasaweer walay kamray mai namaz, Prayer in the room which has a picture

Find here answers of your daily concerns or questions about daily life according to Islam and Sharia. This category covers your asking about the category of Salath (Prayer)

Managed by: Hamariweb.com / Islamuna.com

Copyright © Al-Ikhalsonline 2024.