عنوان: ہاتھ پاؤں پر پلاستر بندھے ہوئے ہونے کی صورت میں وضو اور نماز کا حکم (245-No)

سوال: ایک صاحبہ کا ایکسیڈنٹ ہو گیا، دونوں ہاتھوں کی ہڈی ٹوٹ گئیں، اب پلاسٹر اسطرح بندھا ہے کہ انگلیاں آدھی باہر ہیں اور کہنی سے ذرا نیچے کا حصہ پلاسٹرسے باہرہے، ایک پیر بھی پنڈلی سے ٹوٹا ہے، اس پر بھی پلاسٹر ہے، بستر پر لیٹنے کا ہی کہا گیا ہے تاکہ پیر ذرابھی نہ ہلیں۔
اب وہ نماز کے لیے وضو یا تیمم کیسے کریں؟اس کی کیا صورت ہو گی؟ براہ کرم جواب عنایت فرمائیں
جزاکم اللہ خیراً کثیراًکثیرا

جواب: مذکورہ عورت کو گھر میں کوئی فرد جس جگہ پر پٹی نہیں بندی، وہاں پانی سے دھلادیں اور جس جگہ پر پٹی بندھی ہوئی ہے، وہاں نیت کرکے مسح کروادیں، اس طرح ان کا وضو ہو جائے گا، البتہ اگر وضو کرانے میں دقت ہو تو پھر تیمم بھی کافی ہے۔
اسی طرح اگر بیٹھ کر نماز پڑھنا ان کے لئے ممکن نہ ہو تو لیٹ کر اس طرح نماز پڑھیں کہ پاؤں قبلہ رخ ہوں اور کمر کےنیچے کوئی تکیہ وغیرہ رکھ دیں، تاکہ ان کے کندھے کمر سے تھوڑے اوپر ہوجائیں اور سجدے کے مقابلے میں رکوع میں زیادہ جھکیں، اس طرح نماز پڑھنے سے نماز ہوجائیگی۔

۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔
دلائل:

الھندیۃ: (35/1، ط: دار الفکر)
وإنما يمسح إذا لم يقدر على غسل ما تحتها ومسحه بأن تضرر بإصابة الماء أو حلها. هكذا في شرح الوقاية ومن ضرر الحل أن يكون في مكان لا يقدر على ربطها بنفسه ولا يجد من يربطها. كذا في فتح القدير.
وإن كان يضره الغسل بالماء البارد ولا يضره الغسل بالماء الحار يلزمه الغسل بالماء الحار هكذا في شرح الجامع الصغير لقاضي خان وهو الظاهر. هكذا في البحر الرائق وإن لم يضره جاز تركه عند أبي حنيفة - رحمه الله - لا عندهما وفي العتابية الصحيح أنه رجع إلى قولهما وذكر في العيون والحقائق أن الفتوى على قولهما احتياطا. هكذا في شرح النقاية للشيخ أبي المكارم.
وإذا زادت الجبيرة على نفس الجراحة فإن ضرها الحل والمسح يمسح على ما يواري الجراحة وما يوازي موضعا صحيحا وإن ضرها المسح لا الحل يمسح على الخرقة التي على رأسها ويغسل ما حولها وإن لم يضره المسح ولا الحل غسل ما حولها ومسحها نفسها وسوى ذلك بين الجراحة وغيرها مثل الكي والكسر هكذا في فتح القدير ويكتفي بالمسح على أكثر الجبيرة. هكذا في الهداية وبه يفتى. كذا في المضمرات ولا يجوز على النصف فما دونه إجماعا. كذا في السراج الوهاج

و فیھا ایضاً: (136/1، ط: دار الفکر)
إذا عجز المريض عن القيام صلى قاعدا يركع ويسجد، هكذا في الهداية۔۔۔۔وإن عجز عن القيام والركوع والسجود وقدر على القعود يصلي قاعدا بإيماء ويجعل السجود أخفض من الركوع، كذا في فتاوى قاضي خان۔۔۔۔وكذا لو عجز عن الركوع والسجود وقدر على القيام فالمستحب أن يصلي قاعدا بإيماء وإن صلى قائما بإيماء جاز عندنا، هكذا في فتاوى قاضي خان.

واللہ تعالٰی اعلم بالصواب
دارالافتاء الاخلاص،کراچی

Print Full Screen Views: 1337 Dec 29, 2018
haath paon par plaster bandhy hoey hony ki soorat men wuzo/wuzu/vuzo/vozo or namaz ka hukum/hath paao par plaster bandhe howe hone ki sorat me / mein wuzu or namaz ka hukum / hukm, Rulings about ablution and prayers in case of plaster on hands and feet

Find here answers of your daily concerns or questions about daily life according to Islam and Sharia. This category covers your asking about the category of Medical Treatment

Managed by: Hamariweb.com / Islamuna.com

Copyright © Al-Ikhalsonline 2024.