عنوان: شافعی اور حنبلی امام کی پیچھے وتر اور تراویح کی نماز پڑھنے کا حکم(259-No)

سوال: السلام علیکم ورحمۃ اللہ وبرکاتہ، اگر حنبّلی مسلک کے امام کے پیچھے نماز پڑھی اور اس نے وتر دو سلام کے ساتھ پڑھے تو اس صورت میں حنفی مقتدی کو کیا کرنا چاہیے؟ اسی طریقے سے تراویح میں اس نے دیکھ کے قرآن پڑھا تو اس صورت میں حنفی مقتدی کو کیا کرنا چاہیے؟ جزاک اللہ خیر

جواب: (1)حنفی مسلک میں وتر کی نماز تین رکعت ایک سلام کے ساتھ پڑھنا ضروری ہے، اس لیے حنفی کے لیے دو سلام کے ساتھ  وتر پڑھنا درست نہیں ہے، لہذا  عرب ممالک میں رہنے والے حنفی حضرات کو چاہیے کہ وہ وہاں تراویح تو  ان کے امام کی اقتدا ہی میں ادا کریں،  لیکن وتر کی نماز میں ان کے ساتھ شامل نہ ہوں، بلکہ اپنی علیحدہ اجتماعی یا انفرادی پڑھ لیں اور اگر ان کے ساتھ  ادا کرلیں تو بعد میں اس کا اعادہ کرلیں۔
(2)امام ابوحنیفہ رحمہ اللہ کے نزدیک نماز میں دیکھ کر قرآن شریف پڑھنا درست نہیں ہے، کیونکہ قرآن مجید کھولنے اور صفحے پلٹنے میں عمل کثیر ہوجانے کی صورت میں نماز فاسد ہو سکتی ہے، لھذا نماز ایسے شخص کے پیچھے پڑھنی چاہیے، جو زبانی قرآن پڑھتا ہو۔

۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔
دلائل:

البحر الرائق: (42/2، ط: دار الکتاب الاسلامی)
وصحح الشارح الزيلعي أنه لا يجوز اقتداء الحنفي بمن يسلم من الركعتين في الوتر وجوزه أبو بكر الرازي ويصلي معه بقية الوتر لأن إمامه لم يخرج بسلامه عنده وهو مجتهد فيه كما لو اقتدى بإمام قد رعف واشتراط المشايخ لصحة اقتداء الحنفي في الوتر بالشافعي أن لا يفصله على الصحيح مفيد لصحته إذا لم يفصله اتفاقا ويخالفه ما ذكر في الإرشاد من أنه لا يجوز الاقتداء في الوتر بالشافعي بإجماع أصحابنا لأنه اقتداء المفترض بالمتنفل فإنه يفيد عدم الصحة فصل أو وصل فلذا قال بعده والأول أصح مشيرا إلى أن عدم الصحة إنما هو عند الفصل لا مطلقا معللا بأن اعتقاد الوجوب ليس بواجب على الحنفي اه. فمراده من الأول هو قوله في شروط الاقتداء بالشافعي ولا يقطع وتره بالسلام هو الصحيح ويشهد للشارح ما في السراج الوهاج أن الاقتداء به في العيدين صحيح ولم يرد فيه خلاف مع أنه سنة عند الشافعي وواجب عندنا وما نقله أصحاب الفتاوى عن ابن الفضل أن اقتداء الحنفي في الوتر بمن يرى أنه سنة كاليوسفي صحيح لأن كلا يحتاج إلى نية الوتر فلم تختلف نيتهما فأهدر اختلاف الاعتقاد في صفة الصلاة واعتبر مجرد اتحاد النية

الدر المختار مع رد المحتار: (624/1، ط: دار الفکر)
(و) يفسدها۔۔۔(وقراءته من مصحف)أي ما فيه قرآن (مطلقا)
(قوله أي ما فيه قرآن) عممه ليشمل المحراب، فإنه إذا قرأ ما فيه فسدت في الصحيح بحر (قوله مطلقا) أي قليلا أو كثيرا، إماما أو منفردا، أميا لا يمكنه القراءة إلا منه أو لا (قوله لأنه تعلم) ذكروا لأبي حنيفة في علة الفساد وجهين. أحدهما: أن حمل المصحف والنظر فيه وتقليب الأوراق عمل كثير. والثاني أنه تلقن من المصحف فصار كما إذا تلقن من غيره.

واللہ تعالٰی اعلم بالصواب
دارالافتاء الاخلاص،کراچی

Print Full Screen Views: 2345 Dec 29, 2018
shaafi aur hanbali imaam ke/kay peeche/peechay witar/witr aur taraweeh ki namaz/namaaz parhnay/parhne ka hukum/hukm /shafi or / aur hanbali imam ke / key peeche witar or tarawee ki namaz parhne ka hukum / hukm, Rulings regarding praying taraweeh and witar/witr behind a shaafi or hanbali imaam

Find here answers of your daily concerns or questions about daily life according to Islam and Sharia. This category covers your asking about the category of Taraweeh Prayers

Managed by: Hamariweb.com / Islamuna.com

Copyright © Al-Ikhalsonline 2024.