عنوان:
احرام باندھنے سے پہلے لگائی گئی خوشبو کا اثر احرام پہننے کے بعد باقی ہو، تو کیا دم لازم ہو گا؟(3275-No)
سوال:
السلام علیکم،
احرام پہننے سے پہلے جسم پر خوشبو لگائی، دو گھنٹے کےبعد احرام باندھا، عمرہ کی نیت کی، تلبیہ پڑھا، دوران عمرہ احرام کے کپڑے پر خوشبو کا اثر محسوس ہوا، کیا اس کی اجازت ہے یا دم دینا ھوگا؟
جواب: واضح رہے کہ احرام باندھنے سے پہلے خوشبو لگانا مطلقا جائز ہے، اگرچہ احرام باندھنے کے بعد اس خوشبو کا اثر باقی ہو، اور اس خوشبو کی وجہ سے دم لازم نہیں ہوگا۔
۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔
دلائل:
مشکوۃ المصابیح: (رقم الحدیث: 2540)
عَنْ عَائِشَةَ رَضِيَ اللَّهُ عَنْهَا قَالَتْ: كُنْتُ أُطَيِّبُ رَسُولَ اللَّهِ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ لِإِحْرَامِهِ قَبْلَ أَنْ يُحْرِمَ وَلِحِلِّهِ قَبْلَ أَنْ يَطُوفَ بِالْبَيْتِ بِطِيبٍ فِيهِ مِسْكٌ كَأَنِّي أَنْظُرُ إِلَى وَبِيصِ الطِّيبِ فِي مَفَارِقِ رَسُولِ اللَّهِ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ وَهُوَ مُحْرِمٌ
الدر المختار مع رد المحتار: (481/2)
"(وطيب بدنه) إن كان عنده لا ثوبه بما تبقى عينه هو الأصح.
(قوله: وطيب بدنه) أي استحباباً عند الإحرام، زيلعي. ولو بما تبقى عينه كالمسك والغالية هو المشهور، نهر.
(قوله: إن كان عنده) أفاد أنه لو لم يكن عنده لايطلبه، كما في العناية. وأنه من سنن الزوائد لا الهدي، كما في السراج، نهر. (قوله: بما تبقى عينه) والفرق بين الثوب والبدن أنه اعتبر في البدن تابعاً والمتصل بالثوب منفصل عنه، وأيضاً المقصود من استنانه وهو حصول الارتفاق حالة المنع منه حاصل بما في البدن فأغنى عن تجويزه في الثوب، نهر.
واللہ تعالٰی اعلم بالصواب
دارالافتاء الاخلاص،کراچی
Ehram baandhnay say pehlay lagai gai khushboo ka asar ehram pehannay kay baad baaki ho, to kia dam lazim hoga, ahram, bandhne, se, palay, lagae, gae, khushbu, pehnne, kay,
If the effect of the perfume applied before entering ihraam (ehram) remains after entering ihraam (ehram), will it be obligatory to give compensation (dam), dumm, dum, sacrifice of an animal as a compensation?